ویروس کرونا تاکنون جان بیش از ۱۱۳ هزار نفر در جهان را گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ تاکنون جان بیش از ۱۱۳ هزار نفر را در جهان را گرفته و بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز تا پایان روز یکشنبه ۱۲ آوریل ۲۰۲۰/ بیست و چهارم فروردین ۱۳۹۹ به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

آخرین اخبار درباره شیوع کرونا را در اینجا بخوانید:

 

شمار جان باختگان کرونا در کانادا به ۷۳۴ تن رسید

اطلاعات رسمی که روز دوشنبه توسط سازمان بهداشت عمومی کانادا منتشر شد، نشان می‌دهد تعداد افرادی که بر اثر شیوع ویروس کرونا در این کشور جان باخته اند، ظرف یک روز به میزان تقریبا ۹ درصد افزایش یافته و به ۷۳۴ تن رسیده است.

این اطلاعات حاکی از آن است که تا ساعت ۱۱ صبح به وقت شرق کانادا تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری به ۲۴ هزار و ۸۰۴ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد: با شناسایی ۴۰۹۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جمع مبتلایان به کرونا در ترکیه به ۶۱۰۴۹ رسید. با فوت ۹۸ شهروند، تعداد جانباختگان ۱۲۹۶ تن افزایش یافت.

۴ سال پیش
شمار جان باختگان ویروس کرونا در نیویورک از ۱۰ هزار نفر گذشت

فرماندار ایالت نیویورک روز دوشنبه اعلام کرد که ۶۷۱ نفر در این ایالت طی ۲۴ ساعت اخیر بر اثر ویروس کرونا جان باخته‌اند. او اعلام کرده که تاکنون در مجموع ۱۰۰۵۶ نفر طی هفته‌های اخیر جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
مجموع جان‌باختگان در ایتالیا از ۲۰ هزار نفر گذشت

وزارت بهداشت ایتالیا از جان‌باختن ۵۶۶ نفر در پی ابتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد. مجموع جان‌باختگان در ایتالیا به ۲۰۴۶۵ نفر رسید.

وزارت بهداشت این کشور همچنین از ابتلای ۳۱۵۳ مورد جدید به ویروس کرونا در این کشور خبر داده که مجموع آمار مبتلایان را به ۱۵۹۵۱۶ رسانده است.

۴ سال پیش
آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ناو هواپیمابر «روزولت» به ۵۸۵ نفر رسید

پس از آن‌که از بیش از ۹۰ درصد از پرسنل ناو هواپیمابر روزولت آمریکا، تست مربوط به ویروس کرونا گرفته شد، معلوم شد که ۵۸۵ نفر از این افراد مبتلا به ویروس شده‌اند. همچنین تست حدود ۳ هزار نفر از پرسنل این ناو منفی شده است.

۴ سال پیش
۱۹۰۰ ملوان ناو شارل دوگل قرنطینه شدند

۱۹۰۰ نیروی ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه در پی شیوع کرونا قرنطینه شدند.

ناو هواپیما بر شارل دوگل که ۵۰ تن از ملوانان آن به ویروس کرونا آلوده شده اند‏، روز یکشنبه یعنی ۱۰ روز زودتر از موعد مقرر وارد بندر تولون در جنوب فرانسه شد و در این بندر پهلو گرفت.

۴ سال پیش
نایاب شدن کیسه‌های مخصوص حمل اجساد در انگلیس

در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار جان‌باختگان این بیماری در انگلیس، بیمارستان‌های این کشور با کمبود کیسه‌های پلاستیکی مخصوص پوشاندن و حمل اجساد مواجه هستند.

برخی بیمارستان‌ها که با اتمام ذخایر کیسه‌های پلاستیکی مخصوص پوشاندن و حمل اجساد مواجه هستند، برای پوشاندن آن‌ها از ملحفه‌های یکبار مصرفی که روی تخت‌های بیمارستانی کشیده می‌شود، استفاده می‌کنند.

۴ سال پیش

رسانه‌های آمریکا از مرگ یکی از ملوانان ناو هواپیمابر روزولت بر اثر ابتلا به کرونا خبر دادند.

۴ سال پیش
احتمال آغاز موج دوم شیوع کرونا از ماه نوامبر

«ژانگ ونهونگ» مدیر بخش عفونی بیمارستان هوآشان در شانگهای معتقد است به احتمال زیاد موج بعدی شیوع کرونا از ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

۴ سال پیش
آخرین آمار کرونا در ایران

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشورمان اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد.

او افزود: با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۷۳۳۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: تا امروز ۴۵۸۵ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. تا کنون ۴۵۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت اوکراین اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۳۱۰۲ نفر رسیده و ۹۳ نفر هم جان باخته‌اند.

۴ سال پیش

مجموع تعداد پاکستانی‌های مقیم آمریکا که بر اثر کرونا جان باختند، به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده در حالیکه مجموع تعداد قربانیان کرونا در داخل پاکستان ۹۴ نفر است.

۴ سال پیش

سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان روز دوشنبه اعلام کرد مجموعا ۵۸ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور تایید شده است که به این ترتیب شمار مبتلایان به ۶۶۵ نفر افزایش می‌یابد.

او گفت از این تعداد مبتلایان جدید به کرونا، ۱۳ مورد در کابل، ۲۸ مورد در قندهار و بقیه نیز در سایر شهر‌ها و مناطق کشور بوده است.

 
۴ سال پیش

با افزوده شدن ۲۸۴ مورد ابتلای جدید به کرونا در فیلیپین تعداد کل مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۴۹۳۲ نفر رسید. ۱۸ نفر دیگر نیز در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور بر اثر کرونا درگذشتند و آمار قربانیان آن به ۳۱۵ نفر رسید. 

 
۴ سال پیش

با افزوده شدن ۲۸۴ مورد ابتلای جدید به کرونا در فیلیپین تعداد کل مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۴۹۳۲ نفر رسید. ۱۸ نفر دیگر نیز در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور بر اثر کرونا درگذشتند و آمار قربانیان آن به ۳۱۵ نفر رسید. 

 
۴ سال پیش

روسیه روز دوشنبه اعلام کرد در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و شمار قربانیان به ۱۴۸ نفر افزایش یافت. روسیه همچنین  اعلام کرد ۲ هزار و ۵۵۸ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور تایید شده است.

۴ سال پیش

شمار موارد تایید شده مبتلایان به کرونا در گرجستان ۹ نفر افزایش یافت و به ۲۶۶ نفر رسید. در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر در گرجستان قرنطینه و ۴۵۳ نفر نیز در مراکز نظارت ویژه پزشکی، بستری هستند. علاوه بر آن، ۷۶ نفر از مبتلایان به کرونا نیز بهبود یافتند و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد دست کم ۲۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور تایید شده است که به این ترتیب شمار کلی افراد آلوده به این ویروس به یک هزار و ۳۹ نفر افزایش یافته است. تاکنون ۱۴ نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند و حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر نیز در قرنطینه هستند.

 

۴ سال پیش
احتمال پیشی گرفتن شمار جان باختگان انگلیس از ایتالیا و اسپانیا

«سر جرمی فرار»، از گروه مشاوره علمی شرایط اضطراری انگلیس، اعلام کرد تعداد جان باختگان مبتلایان به کرونا در این کشور احتمالا از ایتالیا یا اسپانیا فراتر می‌رود.

تاکنون ۸۴ هزار و ۲۷۹ مورد آلوده به ویروس کرونا در انگلیس شناسایی شده است که ۱۰ هزار و ۶۱۲ نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
جدول آمار شیوع بین‌المللی کرونا

 

جدیدترین اخبار درباره شیوع بین‌المللی کرونا/ شمار مبتلایان به بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر رسید

۴ سال پیش
کاهش حقوق اعضای کابینه اکوادور

با شیوع کرونا، رئیس جمهور اکوادور حقوق خود و کابینه‌اش را ۵۰ درصد کاهش داد.

۴ سال پیش

تایلند روز دوشنبه از ۲۸ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور و مرگ دو نفر دیگر از مبتلایان خبر داد.

۴ سال پیش

تایلند روز دوشنبه از ۲۸ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور و مرگ دو نفر دیگر از مبتلایان خبر داد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد ۵۳۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است. بر این اساس تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در ژاپن تا روز دوشنبه به دست‌کم هفت هزار و ۹۶۷ نفر رسیده که از این تعداد ۱۱۴ نفر جان باخته‌اند.

۷۱۲ نفر از مبتلایان به کرونا در ژاپن مسافران کشتی کروز «دایموند پرینسس» هستند. به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در ژاپن، دولت این کشور وضع اضطراری اعلام کرده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت ویتنام روز دوشنبه آلودگی دو مورد جدید به ویروس کرونا را تایید و اعلام کرد شمار مبتلایان در این کشور به ۲۶۲ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

در پی شیوع ویروس کرونا در سوئد و افزایش تعداد قربانیان ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹، پیست‌های هاکی روی یخ در این کشور به سردخانه نگهداری اجساد تبدیل شده‌اند.

۴ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان در جهان

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۳۵ نفر رسید. از این تعداد ۱۱۴ هزار و ۲۵۴ نفر جان باخته و ۴۲۳ هزار و ۷۲۱ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

جدیدترین اخبار درباره شیوع بین‌المللی کرونا/ شمار مبتلایان به بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر رسید

۴ سال پیش

میانمار روز دوشنبه از دو مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و به این ترتیب شمار مبتلایان در این کشور به ۴۱ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

پلیس نیویورک در گزارشی اعلام کرد دست‌کم شش هزار ۵۲۲ نفر از نیرو‌های پلیس نیویورک (حدود ۱۸ درصد) به ویروس کرونا آلوده شده‌اند.

۴ سال پیش

بر اساس آمار‌های وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند، تاکنون ۹ هزار و ۱۵۲ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا و از این تعداد ۸۵۷ نفر از بیمارستان مرخص شده‌اند. همچنین ۳۰۸ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

 
 
 
۴ سال پیش

کره جنوبی از ۲۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا خبر داد که به این ترتیب شمار کلی مبتلایان در این کشور به ۱۰ هزار و ۵۳۷ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در آلمان

وزارت بهداشت آلمان اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۲۷۹۹ نفر و شمار مبتلایان به ۱۲۳۰۱۶ نفر رسید.

۴ سال پیش
ابتلای بیش از ۱۰۰ هزار نفر در نیویورک

تعداد مبتلایان به کرونا در شهر نیویورک به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده است. دست کم پنج هزار و ۶۹۵ مورد جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در شهر نیویورک شناسایی شده است و بدین ترتیب، تعداد مبتلایان به کرونا در این شهر به بیش از ۱۰۴ هزار نفر رسیده است. تاکنون دست‌کم شش هزار و ۱۸۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در شهر نیویورک جان باخته‌اند. بیش از ۱۸۹ هزار نفر نیز در ایالت نیویورک به کرونا مبتلا شده اند.

۴ سال پیش
آخرین آمار آمریکا

دانشگاه جانز هاپکینز از افزایش شمار جان‌باختگان کرونا در آمریکا به ۲۲ هزار و ۲۰ نفر و افزایش شمار افراد مبتلا در این کشور به ۵۵۵ هزار و ۳۹۸ نفر خبر داد. 

۴ سال پیش

سخنگوی رسمی دولت فلسطین یکشنبه شب از ثبت دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در الخلیل خبر داد.ابراهیم ملحم گفت: دو مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در الخلیل مشاهده شده است و یک زن بیست ساله هم در شهر رام الله بهبود یافت. 

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان به بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر

مرکز ثبت اطلاعات ویروس کرونا در دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد تعداد افراد آلوده به این ویروس در جهان به یک میلیون و ۸۵۰ هزار و ۲۲۰ نفر رسید و تلفات ناشی از آن نیز به ۱۱۴ هزار و ۲۱۵ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مظفری جوین- احمد
۰۴:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
با عرض سلام و احترام.
- دوگانگی جنسی سامانه دفاعی بدن انسان:
این روزها گزارش می شود که مرگ و میر بیماری ناشی از کرونا در مردان 60 تا 70 درصد بیشتر از زنان است. باید توجه کرد که:
بنظر می رسد سیستم دفاعی بدن در زنان با شدت کمتر ولی دیرپاتر عمل می کند. این به بستر هورمونی بدن زنان مربوط است و قابلیت بارداری آن ها که یک جنین ناهماهنگ از نظر ایمنی شناختی را در بدن خود پرورش می دهند. لذا واکنش شدیدتر سامانه دفاعی بدن مردان موجب بروز نشانه های شدیدتر در بیماری تنفسی ویروسی (کرونا ویروس2019 و آنفلوزای H1N1 ) و مرگ و میر بیشتر مردان نسبت به زنان می شود. البته عوامل دیگری هم دخالت دارند، مانند فعالیت بیشتر مردان در محیط بیرون، تماس فیزیکی بیشتر مردان با عوامل ناقل، غفلت بیشتر مردان نسبت به بهداشت و رفتارهای پرخطر بیشتر مردان. به این دلیل ها و البته دلیل های دیگری که برخی کالبدشناختی و بعضی تنکارشناختی است و به نقش زیستی متفاوت مردان و زنان مربوط است، متوسط عمر زنان بیشتر از مردان است. این تفاوت را به تقریب در همه سطوح زیست شناختی موجودات زنده می توان دید. بخش یا فردی که وظیفه حمل و پرورش زیستی نسل آینده را بعهده دارد، از عمر طولانی تری برخوردار است و این یک تدبیر هوشمندانه در خلقت است. با این حال باید منتظر مطالعات بیشتری باشیم.- دکتر مظفری جوین- احمد. 24/1/1399
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
خشم وغضب الهی باتلاقی برای ظالمان و ستمگران دنیااست که متوجه بشوندکه دست خدا بالاترین دستهاست و انتقام اوقطعی است وچوب خداصدانداره اگه بزنه دوا نداره دیروزودداره سوخت وسوزنداره
آخرین اخبار