مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وپنجم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وپنجم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک سارق با ۹ فقره سرقت در خرمشهر دستگیر شد

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان خرمشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی مبارزه با سرقت کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهردر ادامه گفت: متهم در بازجویی و تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت سیم برق و ۱ فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کرد.

سرهنگ ترکارانی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف محموله دستکش بهداشتی

بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: محموله لوازم بهداشتی شامل ۶ هزار جفت دستکش قبل از خروج از استان خوزستان در آبادان کشف و ضبط شد.

او افزود:با هوشیاری دفتر بازرسی فرمانداری ویژه آبادان و اتاق اصناف این شهرستان این محموله کشف و ضبط گردید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان ادامه داد: این محموله قرار بود از طریق تیپاکس آبادان به شهرستان کرج ارسال شود.

ربیعی گفت:ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی در این رابطه لوازم بهداشتی کشف شده در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت تا با دستور مقام قضایی تعیین تکلیف شود.

شیوع ویروس کرونا که از حدود ۲ ماه پیش آغاز شد موجب کمبود و گرانی لوازم بهداشتی از جمله دستکش ، ماسک و مایع ضدعفونی کننده در کشور شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.