جو بایدن در مقاله‌ای در نشریه نیویورک تایمز خطاب به مردم آمریکا نوشت که این کشور باید بپذیرد که ترامپ در مهار کرونا شکست خورده است.

بایدن: آمریکا بپذیرد که ترامپ در مهار کرونا شکست خورده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا در اواخر سال جاری میلادی، طرح جامعی موسوم به «بازگشایی ایمن» آمریکا ارائه داده که بر اساس آن ضررهای ناشی از ویروس کرونا و همه‌گیری آن قرار است تا حدودی جبران شود.

بدیهی است که در صورت پیروزی وی در انتخابات برنامه‌های اعلام شده از سوی بایدن عملی خواهد شد.

ارائه تست‌های گسترده تشخیص ویروس کرونا و ارائه برنامه‌ای جامع جهت کاهش  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از جمله مواردی است که در قالب این طرح پیش‌بینی شده است.

بایدن طی مقاله‌ای در این نشریه، خطاب به آمریکایی‌ها گفته که این کشور باید ناتوانی ترامپ در مواجه با ویروس کرونا را بپذیرد. بایدن در ادامه دولت ترامپ را شکست خورده معرفی کرده است. شکست دولت در برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و برآورد صادقانه در خصوص ویروس کرونا، نتایج فاجعه آمیزی برای آمریکا در پی داشته است.

بایدن در ادامه این مقاله تاکید کرد: «یک برنامه موثر برای شکست ویروس کرونا نیاز داریم. اینکه چگونه می‌توان اقتصاد کشورمان را به مسیر قبلی خود بازگردانیم نیاز به یک برنامه موثری دارد. بهداشت و اقتصاد جدا از یکدیگر هستند و این فکر اشتباه است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۳:۰۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
ناکامی غرب در مبارزه با کرونا ،اغاز پایان سریع حکمرانی غرب و از بین رفتن هژمونی و ناکار امدی سیستم ایلتی غرب و نوع اتحادیه ای اروپاست،
Iran (Islamic Republic of)
پروژه كرونا2020
۱۲:۰۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ در نزديكي انتخابات دارو و درمان قطعي و واكسن ويروس را رونمايي ميكند و همه توجه ها را بخودش جلب ميكند و بعنوان ناجي جهان قدرتش را با انجام تبليغات رسانه ايي و فروش دارو دوباره احيا ميكند ..!!! حالا اين پروسه بازي خطرناك را چه كسي ميتواند برهم بزند .!!! اروپا ، چين ، روسيه ، ايران يا بايدن .... دانشمندان پزشكي جهان در صدد هستند زودتر از هر كشور ديگري به دانش ساخت و تحقيق دارو دست يابند و اين زمان كوتاه چگونه تا انتخابات رياست جمهوري آمريكا مديريت مي شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
ان ربک لبالمرصاد براستی که خداونددرکمینگاه ظالمان وستمکاران است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
ججناب جو بايدن هم ديشب به رسوايي جنسي متهم شد و شاكي خصوصي پيدا كرد با اين تفاسير تو بسياري از ايالت ها با ريزش راي احتمالي مواجه ميشه حيف شد اينجوري ترامپ اكه باز تمديد شه دورش ما بدبختر ميشيم
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۰۸:۰۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
خب بپذیرید دیگه، تو هم برادر همون احمقی، با یه لباس دیگه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
فقط کرونا میتونه حریف ترامپ گردن کلفت بشه
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۳:۰۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
اشتباه نکنید ،خدمات پزشکی گران،بیکاری وفقر،وعدم اعتماد به اینده واستیضاح ویا محاکمه ترامپ در برخورد با کرونا موجب شکست ترامپ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
یک ترامپ دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
چاه کن ته چاهه
Canada
ناشناس
۰۳:۳۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
رئیس جمهور ما هم در دوران انتخابات خیلی حرف می زد و وعده و وعید می داد. حرف رو که همه بلدن، عمل بکنین.
Canada
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
آقای بایدن شما اگه بلدی بیا از آستین لباست داروی درمان و واکسن پیشگیری کرونا رو در بیار هم ملت خودت رو نجات بدی، هم کره زمین رو. حرف رو همه بلدن بزنن، عمل لازمه.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۱:۳۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام آقای بایدن ،

باید بگویم این چند روز گذشته اتفاقات به سوی معجزه پیش می رود ،
اتفاقات خارق العاده با حاکمی بی مانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
اینم داره برا خودش هول میکنه ک انتخابات خودش دربیاد!!!
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۳:۱۰ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سگ زرد برادر شغاله،بایدنو ترامپ دولبه قیچی هستن برایرپاره پاره کردن ملت ها،ترامپ مثل گاو وحشی حمله مینکه ،ولی بایدن مثل مار سمی میمونه ،که نیش میزنه و صبر میکنه تا سم اثر کنه ،اینا جفتشون خون اشام و دیو سیرتند
آخرین اخبار