معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش به وضعیت مطلوب گیلان نسبت به استان‌های دیگر اشاره کرد و افزود: ۲۹ فروردین امسال رژه خدمت توسط نیروی زمینی ارتش در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش عصر یکشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در گیلان به وضعیت مطلوب و امیدبخش گیلان نسبت به استان‌های دیگر اشاره کرد و افزود: ۲۹ فروردین امسال رژه خدمت توسط نیروی زمینی ارتش در رشت برگزار می‌شود.

 معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش با اشاره به استقرار ۳ تیپ لشکر زرهی قزوین، زنجان و همدان،گفت:این تیپ‌های طی ۲۶ روز گذشته در استان گیلان اقدامات فراوانی در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده اند.

او به برخی از اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: تاکنون ۴۵۰ شهر، دهستان و روستا توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان ضد عفونی شده است.

امیر سرتیپ علیپور با اشاره به اینکه حدود ۲ میلیون لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان، گفت: حدود ۴۵ هزار ماسک و دستکش نیز بین مردم توزیع کرده اند.

او با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ هزار نفر توسط نیروی زمینی ارتش در گیلان غربالگری شدند، تصریح کرد: آمادگی دایر کردن نقاهتگاه با ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تخت در گیلان را داریم.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش به وضعیت مطلوب و امیدبخش گیلان نسبت به استان‌های دیگر اشاره کرد و افزود: ۲۹ فروردین امسال رژه خدمت توسط نیروی زمینی ارتش در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.