رئیس پلیس راهور البرز گفت: در اثر برخورد یک موتورسیکلت به کامیونی که در کنار جاده پارک شده بود، راکب ۳۹ ساله موتورسیکلت جان باخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در شهرک صنعتی شهرستان اشتهارد، بلافاصله ماموران پلیس راهور و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران مشخص شد که در پی برخورد یک موتورسیکلت به کامیونی که در کنار جاده در شهرک صنعتی اشتهارد پارک شده بود، راکب ۳۹ ساله آن جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه گفت: کارشناسان تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی استان، علت وقوع این حادثه رانندگی را ناتوانی راننده موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه به هنگام رانندگی اعلام کرده اند.

سرهنگ شرق گفت: از همه موتورسواران تقاضا داریم، با سرعت مجاز و مطمئنه و با توجه کامل به مسیر مقابل رانندگی کنند و از انجام حرکات نمایشی و خطر آفرین خودداری کنند.

او همچنین با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، ۸۶۳ راننده متخلف در این استان جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.