فعالیت جهادی کانون و بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک جانبازان شیراز در ایام شیوع بیماری کرونا تولید روزانه ۲۲ هزار دستکش یکبار مصرف به همت مردم و جهادگران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی رکنی و پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شیراز اقدامی جهادی به همت ۷۰ جهادگر در سه شیفت کاری، از هشت و نیم صبح تا ۴ بامداد،‌ روزانه ۲۲هزار دستکش یک‌بارمصرف تولید می‌کنند.

او افزود: افراد داوطلب در همه سنین و مشاغل مختلف از استاد دانشگاه و کارمند اداری تا معلم، دانش‌آموز و دانشجو کاملاً رایگان و جهادی فعالیت می‌کنند و حتی افرادی که اهل محله مسجد نیستند نیز طبق اعلام و فراخوان دعوتی که صورت گرفته است، در تولید دستکش یکبار مصرف فعالیت دارند.

امیدی گفت: مراحل تولید دستکش یکبار مصرف با نظارت و توصیه‌های کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود، سعی بر آن است که دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش، ضدعفونی محل و دست‌ها و شست‌وشو با آب و صابون، حتما رعایت شود؛ همچنین ورود افراد دارای علائم بیماری به کارگاه تولید دستکش ممنوع است.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، هدف از اجرای این طرح را تلاش برای رفع کمبود اقلام بهداشتی ناشی از شیوع کرونا عنوان کرد.

او اظهار کرد: مسجد حضرت ابوالفضل (ع)شهرک جانبازان شیراز در ایام پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا برای رفع مسائل مربوط به دوران بیماری کرونا، برنامه‌های گوناگونی را تدارک دیده است که از جمله آن‌ها تهیه بسته‌های ارزاق برای نیازمندان، ایتام، بی‌سرپرستان، بدسرپرستان و کارگران بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: فعالان اجتماعی و جهادی، به تهیه فهرستی از افراد مجاور این مسجد پرداخته‌اند که قادر به خرید اقلام مورد نیازشان نیستند و به‌صورت رایگان آن اقلام را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شیراز گفت: بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی و تحویل به خانواده‌های هدف و به ویژه بیماران تهیه شده و افزون بر این، تهیه ۴ تن آبمیوه از میوه‌های منطقه فسا و داراب و اهدای آن به بیماران و کادر درمانی سه بیمارستان مرجع کرونا نیز از دیگر فعالیت‌های این مسجد بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار