میلانی گفت: تا امروز نزدیک به ۱۳۲ هزار ماسک از مجاری شورایاری‌ها بین شهروندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در تشریح اقدام‌های معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در مقابله با کرونا گفت: موضوع تفکیک پسماند یکی از موضوعات مهم است و باید از ظرفیت تکنولوژی جهانی در بخش زباله سوزی بهره برد و برای همین اقدام دستگاهی از چین در حال خریداری و انتقال است.

عضو شورای شهر تهران افزود: با تدابیری که در تابستان صورت گرفت، موضوع سیلاب مهار شد، اما باید گفت هزینه‌ها در این بخش صعودی است و هزینه ۲۶ میلیاردی انجام شده سیر صعودی دارد و تأمین این بودجه برای مهار سیلاب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

میلانی ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که مورد توجه است تهیه شیوه نامه برای استفاده شهروندان از بوستان ها است، زیرا در روز‌های قرنطینه، استفاده از بوستان‌ها می‌تواند نقش مهمی در روحیه افراد و شهروندان داشته باشد.

او تصریح کرد: از دیگر مواردی که می‌خواهم‌ به آن اشاره کنم تلاش و نقش شورایاری‌ها برای مقابله با کرونا بود و در حال حاضر نیز ادامه دارد و آمار‌ها نشان می‌دهد که نزدیک به ۱۳۲ هزار ماسک بین شهروندان از طریق نهاد شورایاری‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار