عضو شورای شهر تهران خواستار تهیه و ابلاغ دستورالعمل مشارکت‌های اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد گفت: بهتر زیستن در شرایط کرونایی نیازمند پذیرش مسئولیت اجتماعی شهروندان است.

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه هنوز دستورالعمل مشارکت‌های اجتماعی در مورد شورایاری‌ها ابلاغ نشده ،گفت: این در حالی است که شورا یاران از یک سوم کمک‌های دریافتی خود گذشتند و برای مقابله با کرونا ۴۰۰ میلیون تومان با عنوان پذیرش مسئولیت اجتماعی جمع آوری کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام در مناطق ۱۷ و ۱۴و ۱۵، ۱۳ و ۱۶ و ۲ و ۱۲انجام شد، اظهار کرد: منطقه یک در تولید ماسک بسیار فعال بوده و زمینه بکارگیری این گونه فعالیت‌ها باید بیشتر فراهم می‌شد که متاسفانه این اقدام انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در مقابله با کرونا نیاز داریم ظرفیتی ایجاد کنیم که امکان مشارکت همه فراهم شود و نیاز نیست که همه کار‌ها را خودمان انجام دهیم.

او با تاکید بر اینکه حل شدن این مسئله نیازمند مشارکت همگانی است و باید دستورالعمل‌های مشارکت‌های اجتماعی هر چه سریعتر تهیه و ابلاغ شود ،اظهار کرد: باید به ظرفیت مشارکت همگانی شهروندان توجه لازم شود و یکی از آن‌ها این است که دستورالعمل مشارکت‌های اجتماعی هر چه سریعتر تهیه شود که متاسفانه هنوز شهرداری آن را تهیه کرده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار