سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است، اما تیم‌های دیگر هم حق دارند که به قهرمانی آن‌ها معترض باشند.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در خانه قرنطینه هستیم و بازیکنان هم در کنار خانواده هایشان در منزل هستند، اما تمریناتشان را انجام می‌دهند و جزئیات آن را به دستیارانم گزارش می‌کنند.  

تارتار در پاسخ به این سوال که کادرفنی نفت مسجد سلیمان برای دریافت  اطلاعات مربوط به تمرین بازیکنان از چه ابزاری استفاده می‌کند گفت: امکانات ما در آن حد نیست که بخواهیم از GPS استفاده کنیم، اما بازیکنان فیلم تمریناتشان را در یک گروه مجازی بارگذاری می‌کنند و کادرفنی عملکردشان را می‌بینند.  

تارتار درباره شرایط مالی تیمش اظهار داشت: باید از تمام مسئولان استانی و شهرستانی تشکر کنم که برای رفع مشکلات مالی باشگاه تلاش‌های زیادی کردند. تاکنون ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شده که در فوتبال ایران رقم قابل توجهی است. هر چند که قرارداد‌های ما سنگین نبود و می‌توانم بگویم در برابر تیم‌های مدعی رقم ناچیزی بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تعصبش به این تیم گفت: صد در صد طرفدار تیم فوتبال پرسپولیس هستم اما در حال حاضر هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارم. چند وقت پیش گفتم که به حرمت هواداران دیگر تیم‌ها سعی می‌کنم تعصبم را نشان ندهم.


بیشتر بخوانید: تارتار: با ادامه شرایط موجود بهترین تصمیم، تعطیلی لیگ است


او درباره پیشنهادش مبنی بر حذف تیم‌های بدهکار و برگزاری لیگ بیستم با حضور ۱۸ تیم گفت: زمانی که ویروس کرونا در کشور رواج پیدا کرد، این پیشنهاد را دادم، اما وقتی بیشتر بررسی کردم دیدم که موضوع فقط لیگ برتر نیست و باید لیگ‌های دسته یک، ۲ و ۳ را هم در نظر گرفت. به هر حال در لیگ‌های دیگر هم تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر و سقوط نکردن به دسته پایین‌تر می‌جنگند. سخت است که به یک باره تمام فوتبال را تعطیل کنیم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که حق تیم‌ها تضییع نشود.  

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که در صورت نیمه تمام ماندن لیگ پرسپولیس باید قهرمان شود یا خیر گفت:  اختلاف امتیازی پرسپولیس نسبت به تیم دوم خیلی زیاد است و آن‌ها در این فصل مانند فصل‌های گذشته عملکرد خوبی داشتند. پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است، اما تیم‌های دیگر هم حق دارند که به قهرمانی پرسپولیس معترض باشند.  

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: پیشنهاد من این است که لیگ ادامه پیدا کند تا در پایان فصل هیچ تیمی معترض نباشد. اگر این بیماری ادامه داشته باشد، صد در صد مسابقات باید بدون تماشاگر برگزار شود. اگر هم بیماری روند صعودی داشته باشد، لیگ باید تعطیل شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار