علیخانی گفت: اگر شهرداری به نظرات شورا توجه نکند کمیسیون ترافیک گزارشاتی را با مردم در میان می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علیخانی  رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر تهران ایراد کرد، نسبت به تصمیم اخیر شهرداری تهران مبنی بر اجرای طرح ترافیک که توسط ستاد کرونا لغو شد تذکر داد و گفت: من به شهردار تهران تذکر می‌دهم و تاکید دارم که به نظرات کارشناسان و اعضای شورا توجه کند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در روز‌های گذشته به خاطر شیوع کرونا شهرداری در حوزه ترافیک برخی پیشنهادات را در شورای ترافیک مصوب می‌کند که به خاطر مشورت نکردن با کمیسیون‌های تخصصی این تصمیمات متزلزل بود و بعداً توسط ستاد مقابله با کرونا لغو شد.

او با تاکید بر اینکه این شیوه تصمیم‌گیری هم موجب تضعیف مدیریت شهری و هم شورا می‌شود، اظهار کرد: حناچی شهردار تهران قول داده بود که در تصمیمات با کمیسیون‌های تخصصی مشورت کند، اما اکنون باید پاسخ دهد که چرا به مدیران بی‌تجربه اعتماد می‌کند و به اعضای شورا اعتماد نمی‌کنند و چرا ما باید به دنبال مدیران شما باشیم.

وی افزود: من با شهردار تهران اتمام حجت می‌کنم که بیش از این به جایگاه شورا لطمه نزند و اگر این وضعیت ادامه یابد کمیسیون عمران و ترافیک گزارشاتی از این دست را با مردم در میان می‌گذارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار