معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مردم خیر و نیکوکار استان برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون بیش از ۶ میلیارد تومان نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به کمک ز ۶ میلیارد تومانی مردم استان برای مقابله با کرونا گفت: مردم در شرایط کرونایی حماسه‌های بزرگی خلق کردند و با مشارکت در تأمین نیاز‌های بهداشتی و درمانی نیازمندان به یاری پزشکان آمدند.

حبیبی افزود: در نیمه شعبان که رهبری رزمایش کمک مومنانه را مطرح کردند همه احساس تکلیف کرده‌اند تا در یک حرکت منسجم به این فرمایش جامه عمل بپوشانند و به یاری آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا بشتابند.

حبیبی گفت: اینکه کار بزرگی است که آسیب دیدگان از ویروس کرونا حمایت شوند لذا هم شناسایی جامعه هدف و هم توزیع کمک‌ها بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اضافه کرد: خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد روستا‌های استان از ویروس کرونا پاک است، اما باید مراقبت کنیم تا این وضعیت حفظ شود.

او اظهار داشت: بسیج هم ظرفیت و هم تجربه خوبی دارد که می‌تواند در شناسایی جامعه هدف و نیز توزیع اقلام اهدایی مشارکت بیشتری کند و بهتر است دانشگاه علوم پزشکی به مأموریت خطیر درمان بسنده کند و وارد این حوزه نشود تا از کار اصلی باز نماند.

حبیبی اضافه کرد: سازماندهی امور توسط ضروری است و لازم است تا یک تیم مدیریتی قوی برای حضور در شهر‌ها و روستا‌ها برای این کار پیش بینی شود.

او بیان کرد: نیرو‌های بسیج، چون در روستا و شهر‌ها حضور مؤثری دارند می‌توانند کمک‌های مردمی را بخوبی به سمت نیازمندان هدایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.