بانک‌های خراسان شمالی ملزم به داشتن باجه اختصاصی برای دریافت وجوه نقد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی اصغر هدایتی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: همه بانک‌های استان از  امروز ملزم به داشتن یک باجه اختصاصی برای دریافت پول نقد شده اند.

علی اصغر هدایتی افزود: از آنجایی که بانک‌ها یکی از مکان‌های آلوده برای احتمال انتقال ویروس کرونا است، ۱۰ دستگاه خودگردان در استان نصب شده است که مردم می‌توانند بدون مراجعه به بانک ها، از طریق این دستگاه‌ها وجوه نقد خود را انتقال دهند.

او با بیان اینکه از این تعداد چهار دستگاه در بجنورد، سه دستگاه در شیروان و سه دستگاه در اسفراین جانمایی شده است، گفت: فعالیت این دستگاه به صورت آنی است، حساب‌ها منظور می‌شود و رسید به مشتری ارائه می‌دهد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان در ارتباط با چک‌های برگشت خورده در بانک به علت شیوع ویروس کرونا نیز افزود: چک‌هایی که متعلق به اشخاص بوده و به درخواست مشتری برگشت می‌خورد، محرومیت‌ها و محدودیت‌هایی همچون عدم ارائه تسهیلات، عدم اعطای دسته چک تا سه ماه مشمول نمی‌شود.

او تاکید کرد: بنا به دستور استاندار، اداراتی همچون دارایی، بیمه و مالیات نیز اجازه خواباندن چک مشتری‌ها را در بانک ندارند تا برگشت خورده نشوند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.