فرماندار هرسین گفت : مردم خانواده‌های خود را داغدار نکنند. شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان هرسین به ۲۳ نفر رسید ه است و ۵ تن جان خود را از دست داده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس این شهرستان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت : متاسفانه با ابتلای ۲۳ تن به کرونا و ثبت ۵ فوتی اوضاع در شهرستان خوب نیست

او گفت : مردم باید بدانند اوضاع عادی نشده است و اگر مسافرت‌ها، دید و بازدید‌ها و مراودات همچنان ادامه داشته باشد باید منتظر رشد صعودی آمار مبتلایان به کرونا و داغدار شدن خانواده‌های بیشتری در شهرستان هرسین باشیم.

شاه آبادی از رئیس اداره صمت و اتاق اصناف خواست همزمان با اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی طی جلسه‌ای با اتحادیه‌ها و اصناف موارد لازم و چگونگی فعالیت در روز‌های آتی را به آنان یادآوری کنند.

او با اشاره به اجرایی شدن گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی از ۳۰ فروردین ماه صنوفی که اطلاعات خود را در سامانه وزارت بهداشت ثبت نکنند، امکان فعالیت در بازار را نخواهد داشت.

شاه آبادی در خصوص اهمیت وارد کردن اطلاعات اصناف در سامانه وزارت بهداشت افزود: واحد‌های صنفی که در حال ارائه خدمت به شهروندان می‌باشد باید متضمن سلامت خود و مشتریانشان باشد و هم به فعالیت اقتصادی بپردازد.

فرماندار هرسین با تاکید بر اینکه بازرسان و گشت‌های نظارت می‌بایست همچنان به فعالیت‌های خود ادامه دهند گفت: با پلمب واحد‌های صنفی و معرفی متصدیان آن‌ها به دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد.

امیر شاه آبادی افزود: مسیر‌های فرعی شهر هرسین همچنان مسدود خواهند بود و گیت ورودی شهر نیز فعالیت خود را بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.