مدیرکل بهزیستی خوزستان از آغاز پویش همدلی به منظور بخشش اجاره بهای مهد‌های کودک در روز‌های تعطیلی ناشی از ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا صدیق راد مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: از ابتدای اسفند ۹۸، فعالیت اجرایی تمامی مهد‌های کودک خوزستان به صورت حضوری کاملا متوقف شد و بسیاری از مهد کودک‌های زیرنظارت بهزیستی خوزستان استیجاری بوده و بخش عمده مشکلات مهد‌های کودک، اجاره بهای بالای آن‌ها و نبود امکان پرداخت از سوی متصدیان این مراکز در این ایام است.

او افزود: پرداخت هزینه قابل توجه بیمه تامین اجتماعی، حقوق کارکنان، اقساط تسهیلات و دیگر فشار‌های وارده از سازمان‌های مربوطه از دیگر مشکلات پیش روی مهد‌های کودک است.

صدیق راد بیان داشت: از تمامی مالکان مهد‌های کودک تقاضا می‌شود با پیوستن به پویش همدلی، با بخشش اجاره بهای مهد‌های کودک در روز‌های تعطیلی ناشی از کرونا در این امر خداپسندانه یاریگر ما باشند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان تصریح کرد: اهدای نشان حامی کودک و لوح تقدیر به مالکانی که تمام یا بخشی از اجاره مهد‌های کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کرونا بخشیده اند، پاسداشت کوچکی در راه قدردانی از این عزیزان خیر و نوع دوست است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.