ورزشگاه محل برگزاری مسابقات تنیس «یو اس اوپن» اولین بیمار خود را بستری کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز ملی تنیس بیلی ژان کینگ در نیویورک، ورزشگاه خانگی مسابقات گرند اسلم یو اس اوپن، که برای معالجه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان اضطراری تبدیل شده است اولین بیمار را بستری کرد.

این مجموعه تنیس در حال حاضر دارای ۴۷۰ تخت است به گفته شهردار نیویورک اولین بیمار خود را دیروز پذیرفت.

ایالت نیویورک بدترین ایالت کرونا زده در آمریکا است، به طوری که تقریبا ۸ هزار نفر در این شهر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. این تعداد بیشتر از افرادی است که در حملات ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ در این شهر کشته شدند.

همچنین این ایالت بیش از ۱۵۳ هزار مورد تایید شده از ابتلا به کرونا دارد که بیشتر از تمام کشور‌های دیگر است به همین دلیل است که نیاز به بیمارستان‌های اضطراری دارد.

بستری شدن اولین بیمار در محل برگزاری «یو اس اوپن»

۲۰ تخت در این مرکز تنیس برای مراقبت‌های ویژه یا آی سی یو در نظر گرفته شده است.

همچنین از مرکز ملی تنیس برای تهیه غذا برای کودکان، کادر درمانی، بیماران و دیگر افراد نیازمند استفاده می‌شود و روزانه بیش از ۲۵ هزار بسته غذایی تهیه و توزیع می‌شود.

مسابقات امسال یو اس اوپن لغو لغو نشده و یا به تعویق نیفتاده است، اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که این مسابقات طبق برنامه برگزار شود. قرعه‌کشی اصلی روز ۳۱ آگوست برگزار خواهد شد و مسابقات انفرادی مردان روز ۱۳ سپتامبر به پایان خواهد رسید.

پیش از این مسابقات تنیس ویمبلدون لغو شد در حالی که دیگر گرند اسلم باقیمانده سال یعنی اوپن فرانسه قرار است از روز ۲۳ سپتامبر آغاز شود و به این ترتیب زمان اندکی برای برگزارکنندگان مسابقات یو اس اوپن باقی خواهد ماند.

اتحادیه تنیسور‌های حرفه‌ای و اتحادیه تنیس زنان تمامی مسابقات را حداقل تا ۱۳ ژوئیه به حالت تعلیق در آورده‌اند.


بیشتر بخوانید: 

مسابقات تنیس ویمبلدون لغو شد

اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار