رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرویی که به تازگی از زندان آزاد شده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ محمود مالمیر گفت: اواخر اسفند ماه سال گذشته ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در جریان سرقت خودروی در منطقه تهرانسر قرار گرفتند و در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در این تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق شدند و هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و پاتوق سارق جوان ردیابی شد.

رئیس کلانتری تهرانسر ادامه داد: تجسس‌های ادامه داشت تا اینکه خودروی سرقتی به صورت رها شده در روز پنجم فروردین ماه در نزدیکی کلانتری کشف شد و ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم به کمین نشسته تا او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ سرقتی وارد خانه اش شد و زمانی که پلیس برای دستگیری وی وارد عمل شدند، متهم تصمیم به فرار گرفت، اما ماموران مانع فرار وی شده و موفق به دستگیری سارق حرفه‌ای شدند.

سرهنگ مالمیر ادامه داد: در بازجویی از متهم مشخص شد، سارق ۴۱ ساله به مدت ۶ سال به خاطر سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در زندان بوده و اسفند ماه سال ۹۸ با قرار وثیقه از زندان آزاد شده استو دوباره دست به سرقت زده است.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در پایان گفت: متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار