رییس انجمن داروسازان فارس از توزیع بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده در استان در کمتر از یک ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دیدار رییس انجمن داروسازان فارس و جمعی از اعضای این انجمن با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تلاش و همکاری انجمن داروسازان فارس، شرکت‌های دارویی و مراکز تولیدکننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان قدردانی شد.

رییس دانشگاه، همکاری انجمن داروسازان فارس، شرکت‌های دارویی و مراکز تولیدکننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان را بی نظیر دانست و بر تلاش برای افزایش خدمت رسانی و تامین نیاز‌های مردم به ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان از سوی این مراکز تاکید کرد.

مهرزاد لطفی در ادامه از معاون غذا و داروی دانشگاه خواست تا برای پساکرونا، برنامه‌ها و پیش بینی‌های لازم را در این حوزه به ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه ارایه کند.

محمدرضا حیدری معاون غذا و داروی دانشگاه نیز در این نشست با تاکید بر اینکه دولت‌ها به تنهایی قادر با انجام بسیاری از کار‌ها در زمان بحران نیستند و نیاز به همدلی و همکاری تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است، از تلاش و همت انجمن داروسازان فارس، شرکت‌های دارویی و مراکز تولیدکننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان قدردانی کرد.

رییس انجمن داروسازان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه شاهد فعالیت‌ها و تلاش کارکنان و مسوولان بهداشت و درمان در سطح استان هستیم، عنوان کرد: آمار و ارقام نشان می‌دهد که مجموعه سلامت فارس در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان در کشور پیشرو است.

غلامرضا دهقانزاده افزود: با توجه به پراکندگی و پهناور بودن استان فارس، برنامه ریزی و پیش بینی برای رفع نیاز استان به ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اولویت دستور کار انجمن داروسازان فارس، شرکت‌های دارویی و مراکز تولیدکننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده در استان قرار دارد.

او با اعلام اینکه در کمتر از یک ماه، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده در اندازه‌های مختلف در استان توزیع شد، تاکید کرد: بدون هیچ وقفه و تعطیلی مراکز تولید کننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست در حال تولید و خدمت رسانی هستند.

دهقانزاده درباره اقداماتی که برای تولید دستکش جراحی و ماسک از سوی این انجمن در استان انجام شده توضیح داد: تا کنون بیش از ۸۰۰ میلیون عدد پَدالکلی، یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک و ۱۴۰ هزار دستکش جراحی تولید و توزیع شده است.

برخی از اعضای انجمن داروسازان فارس نیز در این نشست با ارایه گزارشی درباره نیاز‌های خود در این حوزه خواستار حمایت دانشگاه از داروسازان و داروخانه‌های استان شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار