معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز قلب شاد و آرامش روان را هدیه دندان پزشکان به جامعه دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی حسینی زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز طی پیامی بمناسبت ۲۳ فروردین روز دندانپزشک از تلاش‌های بی وقفه دندانپزشکان در حفظ و ارتقاء سلامت دهان و دندان شهروندان بخصوص دراین ایام شیوع کرونا ویروس قدردانی کرد.

او در پیام خود اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در حفظ سلامتی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها را بر کسی پوشیده ندانست و دندان پزشکان را بعنوان یکی از اعضای تیم سلامت؛ با توجه به خدماتی که برای درمان بیماری‌های دهان و دندان، ارتقای سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارایه می‌دهند عنوان کرد که نقش بسیار مهم و قابل توجهی در نظام سلامت و ارتقای کیفیت زندگی افراد جامعه ایفا می‌کنند.

 حسینی زاده در پیام خود آورده است که لبخند زیبا، دندان‌های درخشان، قلب شاد و آرامش روان همه را دندانپزشک به افراد جامعه هدیه می‌دهد. زندگی بهتر، با یک لبخند زیبا آغاز می‌شود و مراقبت شما از لبخند زیبای دیگران در حرفه دندانپزشکی، قابل ستایش است. از تو سپاسگزاریم بخاطر لذت بردن از زیبایی یک لبخند سالم و برای یک عمر لبخند که هدیه دستان توانمند تو به همنوعان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی وخانواده بزرگ سلامت تبریک عرض کرده و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را برای انان خواستار شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.