شرکت اپل اعلام کرد که از این پس نسخه تعمیر شده Mac Pro در فروشگاه‌های ریفربیش این شرکت موجود خواهد بود.

فروش نسخه ریفربیش شده Mac Proبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مک پرو جدید اپل در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و این دستگاه جدید در حال حاضر قدرتمندترین محصول تولید شده از سوی اپل است که قیمتی بسیار بالا دارد و به نوعی کمتر کسی در جهان است که توان مالی خرید این کامپیوتر قدرتمند را داشته باشد. قیمت پایه این کامپیوتر از سوی اپل حدود ۶ هزار دلار اعلام شده بود که در صورت تمایل کاربر به خرید نسخه ۲۸ هسته‌ای، باید مبلغ ۷ هزار دلار را بیشتر پرداخت کند.

اما به تازگی یکی از وب‌سایت‌های بسیار معتبر که تمرکزش روی مک‌ها است اعلام کرده که ریفربیش شده دستگاه Mac Pro نیز وارد بازار شده و کاربران می‌توانند دستگاه مک پرو اپل را با حدود ۱۵ درصد قیمت پایین‌تر خریداری کنند. دستگاه‌های ریفربیش شده اپل دستگاه‌هایی هستند که توسط کاربران خریداری شده‌اند، اما به دلیل وجود برخی مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری ب شرکت اپل بازگدانده می‌شوند و شرکت اپل پس از برطرف کردن ایرادات موجود در این دستگاه‌ها، آن‌ها در فروشگاه محصولات ریفربیش شده اپل به فروش می‌رساند.

فروش نسخه ریفربیش شده Mac Pro

در حال حاضر مدل پایه ریفربیش شده مک پرو با قیمتی حدود ۵۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد که به نظر ارزش خرید بالایی ندارد، اما در نسخه نهایی و رده بالای این سیستم، حدود ۴ هزار دلار تفاوت قیمت وجود دارد که برای بسیاری از افراد مناسب خواهد بود. طبق اعلام اپل دستگاه‌های ریفربیش شده این شرکت پس از تعمیر قطعه دارای ایراد به طور کامل پاکسازی می‌شوند و در بسته بندی به همراه تمامی کابل‌ها و موارد موجود در دستگاه‌های نو قرار گرفته و سپس وارد بازار می‌شوند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


همچنین محصولات ریفربیش شده اپل از یک سال ضمانت برخوردار هستند و در صورتی که مشکل جدیدی در آن‌ها به وجود بیاید اپل به طور رایگان آن را تعمیر خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، مک بوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.