نرخ‌تازه سازی ۹۰ هرتزی جدیدترین گوشی اوپو

بر اساس آخرین اخبار Ace 2 5G، جدیدترین گوشی اوپو، دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود که اوپو Ace 2 5G را در ۱۳ آوریل عرضه کند. بله نام این دستگاه را درست خواندید، دیگر قرار نیست عنوان Reno روی آن قرار بگیرد. شرکت سازنده به طور گسترده‌ای در حال تبلیغ کردن این گوشی هوشمند است و اکنون چند بخش دیگر از جزئیات مشخصات آن را منتشر کرده است.

جدیدترین جزئیات منتشر شده

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که شرکت سازنده در اختیار ما قرار داده، Oppo Ace 2 دارای یک نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی است.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


نرخ‌تازه سازی ۹۰ هرتزی جدیدترین گوشی اوپو

پرچمداری برای گیمر‌ها

تصویری که توسط اوپو در شبکه اجتماعی چینی Weibo ارسال شده است، همچنین ارتعاشات نسل دوم 4D و خنک کننده داخلی 4D را نشان می‌دهد. این مشخصات معمولاً در تلفن‌های هوشمند مخصوص بازی مشاهده می‌شود؛ از این دستگاه‌ها می‌توان Black Shark 3، nubia Red Magic 5G یا ROG Phone II را نام برد. با این حال، برایان شن مدیرعامل اوپو در پروفایل خود در Weibo تأیید کرد که این تلفن مخصوص بازی نیست، این یک پرچمدار برای گیمر‌ها است.

نرخ‌تازه سازی ۹۰ هرتزی جدیدترین گوشی اوپو

شن بیشتر در این باره توضیح داد. او گفت این مسئله بدان معناست که دستگاه مذکور تمام مشخصات لازم که از یک گوشی برای بازی آنلاین انتظار می‌رود را دارد، اما همچنین یک دستگاه برای کار‌های روزانه نیز هست. این گوشی می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کرده و زیبا به نظر برسد، همچنین به مرور زمان عملکرد خوبی داشته باشد.

شن توضیح داد: این بدان معناست که همه مشخصات درجه یک که ممکن است برای بازی‌های آنلاین بخواهند، بلکه یک تلفن است که به عنوان یک درایور معمولی روزانه کار می‌کند که می‌تواند عکس بگیرد، زیبا به نظر برسد و به مرور زمان عملکرد خوبی داشته باشد.

مشخصات منتشر شده از گوشی جدید اوپو

مشخصات Ace 2 قبلاً در TENAA ظاهر شده است و ما می‌دانیم که این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با مودم 5G خواهد بود. همچنین شارژ سریع ۶۵W دارد، اما احتمالاً شارژ سریع بی سیم ۴۰W با نام AirVOOC را معرفی می‌کند که در مرحله اول خواهد بود. احتمالاً این دستگاه دارای قیمتی در حدود ۶۲۰ دلار / ۵۷۰ یورو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار