به پاس عملکرد مطلوب در حوزه نماز، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از سوی ستاد اقامه نماز کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش از سوی مقام معظم رهبریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، از مدیرکل آموزش و پرورش استان به پاس عملکرد مطلوب و کسب عنوان کشوری حوزه نماز  تقدیر کرد.

در این دیدار، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به لطف و عنایت الهی و همت همکاران و دانش آموزان مدارس استان در سال تحصیلی جاری نسبت به برپایی نماز جماعت و اقامه نماز اول وقت در فضای آموزشی خود عملکرد شایسته، رضایت بخش و مطلوبی داشتند.

فرحناز قائدامینی افزود: کسب این افتخار بزرگ که حاصل زحمات و همت کلیه همکاران است را به جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک می‌گویم.

او اضافه کرد: مهم‌ترین اقدام در حوزه نماز تدوین سند جامع تقویت و تعمیق فرهنگ نماز است و این سند از مهم‌ترین اسناد بالادستی برای تحقق راهکار ۱.۳ سند تحول بنیادین است و برای اجرایی شدن این موضوع اقدامات متعددی در سطح مدارس و ادارات انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سند جامع نماز، شرح وظایف بخش‌های مختلف آموزش و پرورش را در ستاد و مدرسه تدوین و نقشه راه توسعه نماز را طراحی نموده است تا در این راستا فعالیت انجام گیرد.

قائدامینی، حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در نماز جماعات مدارس با بیان راهکار‌ها و نقطه نظرات سازنده و تشویق و ترغیب دانش آموزان به اقامه نماز را رمز موفقیت توسعه فرهنگ نماز بیان کرد و افزود: وجود محتوا‌های آموزشی خوبی که در حوزه نماز انجام گرفته است به ویژه، تهیه و در اختیار قرار دادن کتاب «بوستان احکام» با هدف ارتقای کیفیت نماز جماعت در مدارس کمک بسزایی به آموزش و ترویج فرهنگ اقامه نماز دارد.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش کارآمد و پویا، مرهون مشارکت همه جانبه بخش‌های مختلف جامعه و به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی بسترساز تحقق واقعی این مشارکت است، گفت: اصلاح و نوسازی دستگاه تعلیم و تربیت مبتنی بر تقویت نهاد‌های مردم نهاد و مشارکت همه ارکان جامعه است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار