مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در استان البرز بیش از ۵۲ هزار نیازمند دائم و ده‌ها هزار نیازمند به صورت موردی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در استان البرز بیش از ۵۲ هزار نیازمند تحت حمایت دائم و ده‌ها هزار نیازمند به صورت موردی، برای رفع نیازهای معیشتی به دفاتر کمیته امداد امام(ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل و هم‌افزایی با این نهاد مراجعه می کنند.

او افزود: از طرفی شرایط خاص اقتصادی و شیوع بیماری کرونا اقتضائاتی را در جوامع محروم بوجود آورده که رسیدگی ویژه به وضعیت معیشتی این قشر را برای متولیان امور و خیّران بیش از پیش ضروری نموده است.

محمدی فرد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از فرمایش های خود در روز نیمه شعبان خواستار برگزاری رزمایش گسترده همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان شدند تا از رمضان امسال خاطره‌ای خوب در اذهان مردم باقی بماند.

او افزود: به‌همین منظور کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با هدف کاهش آلام نیازمندان و به مدد و یاری خیّران، انشاءالله در اقدامی جهادی، تمامی ظرفیت مقدور را جهت توزیع گسترده ارزاق و مایحتاج فقرا در ماه مبارک رمضان به کار خواهند بست.

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: عموم نیکوکاران و آحاد البرزی‌های عزیز هم می‌توانند برای مشارکت در این رزمایش گسترده معنوی و انسانی کمکهای خود اعم از نقدی و کالا را به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام(ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز تحویل دهند.

او افزود: همچنین جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر شماره تلفن‌ تماس ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به نیکوکاران گرامی است.

محمدی فرد گفت: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نیز جهت واریز وجوه نقدی درخدمت خیر اندیشان بزرگوار خواهد بود.

انتهای پیام/خ.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.