مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: تغییرات جوی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات برق استان در مناطق مختلف خسارت زده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: تغییرات جوی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات برق استان قزوین در مناطق مختلف خسارت زده است و مأموران شرکت توزیع نیروی برق از همان ابتدای بروز مشکل برای تعمیرات شبکه و برقرار برق اقدام کرده‌اند.

‌بهادیوند چگینی افزود: تعمیر شبکه در روستا‌های حاجی آباد، احمدآباد، یوزباش چای، توسط اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین در برخی مناطق صعب العبور و کوهستانی بیش از ۲ هزار تیر چوبی برق داریم که مقاومت آن‌ها زیاد است، اما گاهی در برابر باد‌های شدید تاب نمی‌آورد و آسیب می‌بیند که در روز‌های اخیر هم شاهد خسارات‌هایی در این زمینه بودیم.

او گفت: در اثر باد‌های شدید در روز‌های گذشته شاهد پارگی سیم‌های انتقال برق هستیم و در حال حاضر در الموت، معلم کلایه، میانج و زناسوج قطع برق داریم که در حال تعمیر و نصب مجدد است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار