براساس گزارش دیلی استار در تابستان پیش رو ۳ بازیکنان از باشگاه منچستر یونایتد جدا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی استار منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی قصد دارد به همکاری با ۳ بازیکن خود پایان دهد و ۳ بازیکن جدید به خدمت بگیرد.  

آندرآس پریرا، جسی لینگارد و فیل جونز بازیکنانی هستند که گفته می‌شود به پایان کار خود در اولدترافورد رسیده اند و پس از پایان فصل از جمع شیاطین سرخ جدا خواهند شد.  

منچستر یونایتد در تابستان اهداف بزرگی را مدنظر دارد و امیدوار است که بتواند بازیکنان ایده آل خود را جذب کند. جیدون سانچو مهاجم انگلیسی بورسیا دورتموند در صدر لیست نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد قرار دارد. البته از بازیکنان دیگری مانند جک گریلیش، جیمز مدیسون و فیلیپه کوتینیو هم به عنوان دیگر گزینه‌های باشگاه انگلیسی نام برده می‌شود.


بیشتر بخوانید: جونز: فرگوسن یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال است/ برای بازی در منچستر یونایتد، پیشنهاد تیم‌های بزرگی را رد کردم


تاکنون منچستر یونایتد در هیچ پنجره نقل و انتقالاتی بیش از ۱۵۰ میلیون پوند هزینه نکرده است. شیاطین سرخ سال گذشته ۱۴۸ میلیون پوند صرف خرید آرون ون بیساکا، هری مگوایر و دنیل جیمز کردند. با این حال احتمال دارد این رکورد در تابستان امسال شکسته شود و سران باشگاه برای جذب سانچو، پیشنهادی ۱۲۰ میلیون پوندی ارائه کند.  

براساس گزارش رسانه رسمی باشگاه منچستر یونایتد، نمایندگان این باشگاه برای مذاکره با سانچو و ۲ گزینه دیگر این باشگاه که هنوز نامشان مشخص نشده، سفر‌هایی انجام داده اند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار