مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان در موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس باید دقت زیادی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره روند خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در این سال‌ها به جای فرصت سازی، اقدامات بیشتر به فرصت‌سوزی شبیه بوده است. در حال حاضر شرایط مالی ۲ باشگاه به جایی رسیده که اگر امروز آن‌ها خصوصی شوند، بهتر از فردا است.

او افزود: خصوصی سازی راهکار می‌خواهد و باید از طریق بورس این کار انجام شود، اما آیا مکانیزمی برای ارزش‌گذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته شده است؟


بیشتر بخوانید: جلسات ویژه پرسپولیسی‌ها برای تامین منابع مالی


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد باشگاه‌ها را خریداری کند، باید اهلیت داشته باشد. نباید اینطور باشد که بعد از واگذاری همه چیز تمام شود. برای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید وسواس خاصی وجود داشته باشد، چون این باشگاه‌ها هواداران زیادی دارند و باید با علم بالایی این موضوع انجام شود.

پیروانی در پایان در مورد آینده لیگ برتر گفت: برای باشگاه پرسپولیس جان انسان‌ها از همه چیز مهمتر است. من می‌گویم اول سلامتی مردم، دوم بهتر شدن وضعیت اقتصادی و سوم برگشتن به روال عادی و برگزاری لیگ برتر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار