تعداد افراد آلوده به ویروس کووید-۱۹ در جهان از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر گذشت و در این میان آمریکا بیشترین شمار مبتلایان را دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا از اواخر ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ در شهر «ووهان» چین آغاز شد و در حال حاضر به تمامی کشورها و مناطق مختلف در جهان سرایت پیدا کرده است. به استناد جدیدترین آمار منتشره تا صبح امروز (شنبه)، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۳۱ نفر رسیده است. براساس این آمار، ۱۰۲ هزار و ۷۳۴ نفر در جهان نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای درگیر کرونا/ شمار مبتلایان در آمریکا از نیم میلیون نفر گذشت

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای درگیر همه‌گیری کرونا را در زیر بخوانید:

۱۰۰ نفر دیگر در ناو روزولت آمریکا کرونا گرفته‌اند

یک منبع در نیروی دریایی ایالات متحده در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس‌نیوز از شناسایی ۱۰۰ نفر دیگر از پرسنل ناو هواپیمابر تئودور روزولت آمریکا که به بیماری کرونا مبتلا شده اند خبر داد.

۴ سال پیش

مدیرکل سلامت وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد شبانه‌روز گذشته ۴ هزار و ۷۸۵ نفر در این کشور به خاطر کرونا جان باختند.

۴ سال پیش

شمار افراد آلوده به این ویروس کشنده در مغرب به یک هزار و ۵۴۵ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش

شمار مبتلایان در ساحل عاج نیز به ۵۳۳ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به یک هزار و ۷۴۳ نفر رسید.

۴ سال پیش

مقامات پاکستان اعلام کردند ۱۸۲ نفر در شبانه‌روز گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و تعداد بیماران کرونایی به مرز ۵ هزار نفر نزدیک شد.

این در حالی است که در کل ۷۶۲ نفر از مبتلایان به کرونا در پاکستان درمان شده و ۷۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

۴ سال پیش
کهنه سرباز ۱۰۰ ساله جنگ جهانی دوم کرونا را شکست داد

یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم در انگلیس که ژوئیه امسال ۱۰۰ ساله می‌شود توانست ویروس کرونا را شکست داده و بهبودی خود را بازیابد.

۴ سال پیش

مقامات بهداشتی الجزایر اعلام کردند شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور یک هزار و ۸۲۵ نفر و قربانیان به ۲۷۵ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا به ۸ هزار و ۶۲۷ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش

مقامات بهداشتی در جمهوری آذربایجان از افزایی مبتلایان به کرونا به یک هزار و ۵۷ نفر و جان‌باختگان بر اثر ابتلا به این بیماری به ۱۱ نفر خبر دادند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد با شناسایی ۳۹ نفر دیگر در این کشور که به ویروس کرونا مبتلا هستند شمار مبتلایان به یک هزار و ۳۱۸ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

به گفته وزیر بهداشت ترکیه  تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور به ۵۲ هزار و ۱۶۷ نفر رسیده است و و تعداد قربانیان نیز به یک هزار و ۱۰۱ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
۵۸ هزار و ۱۵۱ نفر در نیوجرسی کرونا گرفته‌اند

شمار افراد آلوده شده به ویروس کرونا در ایالت نیوجرسی آمریکا به ۵۸ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار قربانیان این ویروس به ۲ هزار و ۱۸۳ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در تونس به ۶۸۵ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

با مرگ ۹۱۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در انگلیس، شمار کل تلفات این بیماری به ۹ هزار و ۸۷۵ رسید و شمار مبتلایان به این ویروس به ۷۸ هزار و ۹۹۱ افزایش یافت.

۴ سال پیش
تلفات کرونا در آمریکا از ۲۰ هزار نفر گذشت

با ثبت بیش از هزار و ۳۰۰ مورد جدید مرگ‌ومیر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، شمار تلفات این بیماری از ۲۰ هزار نفر فراتر رفت و این کشور در جایگاه نخست کشور‌های جهان از نظر میزان قربانیان ویروس کووید-۱۹ قرار گرفت.

۴ سال پیش

با ثبت ۶۳۵ مورد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه وزارت بهداشت این کشور اروپایی اعلام کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۹۳ هزار و ۷۹۰ نفر رسیده و ۱۳ هزار و ۸۳۲ نفر نیز جان باخته اند.

۴ سال پیش
نتانیاهو دستور لغو تمامی پرواز‌ها به اسرائیل را صادر کرد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تمامی پرواز‌ها به سرزمین‌های اشغالی را تا زمان اجرای طرح قرنطینه مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به حالت تعلیق درآورد.

۴ سال پیش

آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا در آستانه ۲۰ هزار نفر قرار گرفت و به رقم ۱۹ هزار و ۸۱۰ نفر رسید.

۴ سال پیش
۲۲ هزار و ۵۵۹ نفر مبتلا در کانادا

آژانس بهداشت عمومی کانادا اعلام کرد تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا به ۲۲ هزار و ۵۵۹ نفر در این کشور رسیده و شمار جان‌باختگان نیز به ۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
گلوبال تایمز: کرونا ارتش آمریکا را زمین‌گیر کرده است

همه‌گیری ویروس کرونا که بیش از ۱۰۰ پایگاه نظامی آمریکا را در سراسر دنیا درگیر کرده به معضلی بزرگ برای ارتش این کشور برای تقویت توان رزمی خود در مقابل رقبایش تبدیل شده است و ایالات متحده در تلاش است تا تضعیف خود در این شرایط را پنهان کند.

۴ سال پیش
منع رفت‌وآمد تا نیمه اردیبهشت در ایتالیا

نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد پس از پایان قرنطینه سراسری در این کشور، تدابیر سخت گیرانه و محدودیت‌های شدید رفت‌وآمد به مدت ۳ هفته دیگر تا نیمه اردیبهشت ماه تمدید شده است.

۴ سال پیش
فقط ۶ درصد آلودگی به کرونا در جهان ثبت می‌شود

نشریه اشپیگل در گزارشی نوشت در حالی که تاکنون آمار یک میلیون و ۳۰۰ هزار آلودگی به کرونا در جهان ثبت شده، اما مطالعه جدید دانشگاه گوتینگن آلمان نشان می‌دهد که رقم واقعی آلوده شدگان بیش از این‌ها بوده و به ده‌ها میلیون نفر در جهان سرایت کرده است.

۴ سال پیش
افزایش شمار قربانیان در انگلیس

وزارت بهداشت انگلیس ۹۱۷ مورد جدید مرگ ناشی از ویروس کرونا را اعلام کرد و به این ترتیب آمار کلی قربانیان این ویروس در این کشور به ۹۸۷۵ نفر رسید.

۴ سال پیش

آمار قربانیان کرونا در سوئیس با عبور از هزار نفر به ۱۰۰۳ نفر رسید. بیش از ۲۴ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا هستند.

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان و قربانیان در هلند

 شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در هلند با هزار و ۳۱۶ مورد افزایش، به ۲۴ هزار و ۴۱۳ نفر رسید. شمار جان باختگان بر اثر کرونا نیز در این کشور با ثبت ۱۳۲ مورد جدید به ۲ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

۴ سال پیش
رکورد جدید آمریکا در آمار جانباختگان کرونا در یک روز

آمریکا نخستین کشوری در جهان شد که رکورد بیش از ۲ هزار مرگ و میر در یک روز را بر اثر کرونا به ثبت رساند. 

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در روسیه

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه از مرز ۱۳ هزار ‌و ۵۰۰ نفر گذشت. ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد با شناسایی یک هزار و ۶۶۷ فرد جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته ، شمار کل مبتلایان به ۱۳ هزار و ۵۸۴ نفر رسید.

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان در مالزی

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری به نقل از مسئولان بهداشت مالزی از ثبت ۱۸۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و جان باختن سه نفر بر اثر این ویروس خبر داد.

۴ سال پیش
آمار قربانیان اسپانیا

آمار قربانیان اسپانیا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱۰ نفر بوده است که این آمار، پایین‌ترین رقم در ۱۹ روز گذشته بود. همچنین در ۲۴ گذشته چهار هزار و ۸۳۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت لبنان گزارش داد: با ثبت ۱۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا شمار مبتلایان در این کشور به ۶۱۹ نفر رسید.

۴ سال پیش

شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به ۱۳ هزار و ۵۸۴ نفر و تعداد جان باختگان نیز به ۱۰۶ نفر افزایش یافته است.

۴ سال پیش
عربستان از نظر شمار مبتلایان به کرونا در رأس کشور‌های عربی قرار گرفته است

در میان تمامی کشورهای عربی، عربستان با ثبت سه هزار و ۶۵۰ مبتلا به کرونا در رأس کشورهای عربی آلوده به این ویروس قرار دارد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان از ۳۴ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به ۵۵۵ نفر خبر داد.

۴ سال پیش

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، مرگ دو هزار و ۲۰۰ نفر در خانه‌های سالمندان در آمریکا در شمار تلفات کرونا در این کشور لحاظ نشده است.

۴ سال پیش

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای درگیر کرونا/ شمار مبتلایان در آمریکا از نیم میلیون نفر گذشت

تصویری از راه‌آهن ووهان پس از لغو محدودیت خروج از این شهر

شهر ووهان در چین نخستین کانون شیوع ویروس کرونا در جهان بود که ساکنان آن به مدت ۷۶ روز در قرنطینه کامل به سر بردند.

۴ سال پیش
پای کرونا به پایگاه آمریکایی عین‌ الاسد باز شد

«نجاح محمدعلی» کارشناس عراقی در توئیتی از شیوع کرونا در پایگاه عین الاسد خبر داد و نوشت بین ۲۲ تا ۲۵ سرباز آمریکایی مستقر در این پایگاه به ویروس کرونا مبتلا و به اربیل منتقل شده‌اند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عمان از ثبت ۶۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد تعداد کل مبتلایان در این کشور به ۵۴۶ مورد رسیده است.

۴ سال پیش

اسپانیا با ۱۵۸ هزار و ۲۷۳ مبتلا و ۱۶ هزار و ۸۱ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، در رتبه دوم بیشترین شمار مبتلایان جهان به این ویروس قرار دارد.

۴ سال پیش

یک زن و شوهر مسن آلمانی-دانمارکی به علت بسته شدن مرز هر روز در مرز یکدیگر را ملاقات و باهم چای می‌نوشند.

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای درگیر کرونا/ شمار مبتلایان در آمریکا از نیم میلیون نفر گذشت

۴ سال پیش

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی به ۹۵ نفر خبر داد. تاکنون ۱۰۴۰۸ اسرائیلی به این ویروس مبتلا شده‌اند.

۴ سال پیش

۴ هزار و ۱۳۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور آلمان به ثبت رسید. شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به ۱۲۲ هزار و ۱۷۱ نفر اعلام شده است.

۴ سال پیش
ابتلای ۳۰ نفر به کرونا در کره جنوبی

وزارت بهداشت کره جنوبی از ثبت ۳۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کووید-۱۹ در این کشور خبر داد و به این ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به ۱۰ هزار و ۴۵۰ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
در برداشتن محدودیت‌های کرونایی عجله نکنید

سازمان جهانی بهداشت خطاب به دولت‌های کشورهای مختلف هشدار داده است که در برداشتن محدودیت‌های کرونا نباید عجله کرد در غیر این صورت موج مرگبار دیگری به سرعت باز خواهد گشت.

۴ سال پیش
ترکیه خروج شهروندان از خانه را به مدت ۴۸ ساعت ممنوع کرد

ترکیه در راستای اجرای محدودیت‌های سختگیرانه جدید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، به شهروندان در ۳۱ شهر این کشور دستور داد از نیمه شب جمعه به مدت ۴۸ ساعت از خانه خارج نشوند.

بر اساس اعلام وزارت کشور ترکیه، اجرای این دستور تا نیمه شب یکشنبه در ده‌ها شهر این کشور شامل استانبول و آنکارا ادامه می‌یابد.

۴ سال پیش
شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در چین

مقامات بهداشتی چین روز شنبه از تأیید ۴۶ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در روز جمعه خبر دادند و اعلام کردند که ۴۲ مورد از آن‌ها مربوط به مسافرانی است که از خارج کشور آمده‌اند.

کمیسیون ملی بهداشت چین در گزارش روزانه خود اعلام کرد همچنین ۴۳ بیمار بدون علامت دیگر روز پنجشنبه در چین گزارش شدند در حالی که روز قبل ۴۷ مورد از این دست به ثبت رسیده بود.

تنها یک مورد جدید مرگ در این کشور گزارش شده است که آن هم در استان هوبی، کانون شیوع این بیماری بود.

بر اساس آمار کمیسیون ملی بهداشت چین، از آغاز این همه گیری (در دسامبر گذشته) ۸۱ هزار و ۹۵۳ مورد آلودگی به ویروس جدید کرونا و سه هزار و ۳۳۹ مورد مرگ ناشی از آن در چین به ثبت رسیده است.

۴ سال پیش
در ۲۴ ساعت گذشته هیچ موردی از ابتلا به کرونا در اردن به ثبت نرسید

وزیر بهداشت اردن اظهار داشت در ۲۴ ساعت گذشته هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت نرسیده است.

«سعد جابر» در سخنانی با بیان این خبر، افزود با وجود اینکه از شمال تا جنوب اردن بیش از ۱۵۰۰ مورد تست کرونا داشتیم، اما حتی یک مورد آن نیز مثبت نبوده است.

۴ سال پیش

تعداد مبتلایان به کرونا در هند به هفت هزار و ۴۴۷ نفر افزایش یافت. وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند با اعلام این خبر افزود ۶۴۳ نفر از بیمارستان مرخص شدند و ۲۳۹ نفر نیز جان باختند.

۴ سال پیش
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به نیم میلیون نفر

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۵۰۲ هزار و ۸۷۶ نفر رسید. بر اساس آخرین آمار منتشره شمار فوتی‌ها نیز به ۱۸ هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای درگیر کرونا/ شمار مبتلایان در آمریکا از نیم میلیون نفر گذشت

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
اعتماد به نفس و توکل به خدا داشته باشید انشالله از بین می ره این کرونا واینکه همون طور که جون خودتون رو دوست داریدامریکام جون خودش رو دوست داره همه بگید مرگ بر کرونا به جای آمریکا وچین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
من دقیقا نمیدونم چه حمایتی از کارگرا شده .کارفرمای گرامی بعد از نه ماه کار که پنج ماهش بیمه رد کرده خیلی شیک کارگری رو که برای پیدا کردن شغل نصف اولین حقوقش رو هم به کاریابی داده بود بیرون کرد. و یه درصد فکر نکرد چقدر زندگی اون کارگر چقدر آسیب می بینه. الان دقیقا بگن ما از کجا بیاریم قسط بدیم زندگی کردن پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
به درک آمریکا با این همه ظلم باید تا الان نابود می شد اما متاسفانه هنوز نشده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
به فکر کارگرها باشین با این تورم اگه کرونا نکشه گرانی میکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
لعنت به چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
لعنت به چین همه چیز میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
وقتی شهرداری از درآمد طرح ترافیک و زوج و فرد نمیتونه بگذره و مردم و مجبور میکنه تجمع کنن تو واگنهای مترو کرونا مطرح نیست اونوقت انتظار دارن کارگر بیچاره و کاسب و کارمند و ... بمونن تو خونه هوا بخورن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
پس تونسه بگذره ک میگی مردم میرن تو مترو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
ولی واقعا ربطی بهم نداشت اینایی ک گفتی. بر فرض هم ک کسی کار اشتباهی بکنه شما ک در آنِ واحد کاسب و کارمند و کارگری کار اشتباهو نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
در حال حاضر بحران ها ایران به اوج خود رسیده تورم گران و بیکاری و فقرو کرونا اصلا مهم نیست این وسط وایران فقط باید خدا نجات بده حالا این وسط قشر ضعیف فقط ضرر میکنن مسئولین چه خیالی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
تنها اقدام دولت اینه که از مردم بخواد دستاشون رو بیشتر بشورن! دست مریزاد آقای روحانی. بعدا هم که کرونا افزایش پیدا کنه میندازه تقصیر مردم
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
شما شرق گراها و چینی گراها که نوکری چین رو میکنن به چین افتخار کنین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
چه ربطی داره. شرق و غرب نداره . آخه این چه نوشته هایی هست؟ چه قضاوتیه که میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
وای چرا اینقد عصبانی هستی.
خوب اینا شرق گرا تو هم برو غرب گرا شو واسه ی چی خودکشی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
لطفن مازندران نیاین لطفا به اینجا سفر نکنید فصل کارو کشاورزی شروع شده
مطمعنا با برداشته شدن قرنطینه بعصیا فکر سفر دوباره بسرشون میزنه اولین جا هم شمال
لطفن تا ریشه کن شدن و حداقل کنترل این بیماری سفر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
حتما شما هم نوکر غربی هستید که خودش در کرونا گرفتار شده است
غرب استعمارگر دزد جنایتکار
وای از دست این غرب گراها و غرب گداهایی
که به نوکری غرب افتخار می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
حالا چون چین در مهار کرونا موفق بوده و غرب در باتلاق کرونا گرفتار شده شما اینقدر عصبانی هستید
شما اروپایی و آمریکایی هستید یا نوکرآنها
غرب گرایید یا غرب گدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
چه ربطی به چین داره؟ من از همون بهمن ماه تعجب کردم که چرا همه کشورهای دنیا مرزهاشون رو نمیبندن. حتی همون اروپا و امریکا. چون کاملا معلوم بود چی پیش میاد. مشخصا منافع لحظه ای اقتصادی مهمترین اولویت همه کشورهاس. جون آدما مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
شرق شامل جاهایی ک میری تو سواحلش تفریحات سالم!!!!!!!!!!!!!!!! میکنی هم میشه ها. ی چن وقته توریسم خوابیده نتونسی بری تایلند. درکت میکنم اما خودتو کنترل کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
به جای دلسوزی واسه امریکا بهتره به این دولت بی لیاقت بگید به جای این طرح مسخره فاصله گذاری هوشمند یه کار اساسی بکنه. این طرح در واقع شونه خالی کردن از زیر مسئولیتهاییه که باید انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
مر گ بر آمریکا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
عجبا!!!!!! کی منفی داده. چ مدل موجودی بوده ایااااااا؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
مر گ بر آمریکا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
آمریکا لااقل به خاطر نوکر هایش که از این رای ها معلومه تحریم‌ها را کم کند ولی مطمئن باشید این کار را نخواهد کرد همه ما سوار یک کشتی هستیم و آمریکا برای امثال شماها هیچ ارزشی قائل نیست.
پس سینه خود را در دفاع از آمریکا چاک ندهید.
مرگ بر آمریکا و طرفداران داخلی و خارجی و منافقین خاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
در پاسخ ب::
آمریکا لااقل به خاطر نوکر هایش که از این رای ها معلومه تحریم‌ها را کم کند ولی مطمئن باشید این کار را نخواهد کرد همه ما سوار یک کشتی هستیم و آمریکا برای امثال شماها هیچ ارزشی قائل نیست.
پس سینه خود را در دفاع از آمریکا چاک ندهید.
مرگ بر آمریکا. همه ی چیزی ک باید گفت رو خیلی ساده گفتی تا ساده لوحایی مث منفی دهندگان ب مرگ بر امریکا هم بتونن بفهمن. البته اگر بخان بفهمن. چون کسی ک خودشو بخاب زده نمیشه بیدار کرد......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
حالا اونا از کرونا می میرند . ما کارگران از کرونا نمیریم از گرسنگی و فشار روانی گرانیها میمیریم . اینقدر گیر ندهید به امریکا .کشور خودمان گل وبلبل نیست بدتر اوضاع اقتصادی جهان را داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
احسنت.حرف حق زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
اینم ب لطف همون امریکاست. چشمتو باز کن.....
شما هم اگر از قبل اینده نگری کردی و بیمه هستی برو سایت تعاون رفاه... بیمه بیکاری برای دو ماه داده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
تو ایران از فردا بدترم میشه ....هی آمریکا آمریکا نکنید
-
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
غربگدای خودتحقیر !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
چه ربطی به غربگرایی داره کم شعور؟ یه سر به متروی تهران بزن میفهمی منظورش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
هرچه بگنددنمکش میزنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
کند ذهن ها هی امریکا امریکا میکنن.بفکر خودمون باشیم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
هر کشوری با توجه به امکاناتش با این ویروس می جنگه فرافکنی و توهم نداشته باشیم واقع بین و یکدل باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
امریکا گراها چرا فحش میدید ب شیوه خودتون.
کم شعور؟؟؟؟!!!!!!!
کند ذهن؟؟؟؟!!!!!!!!
حالا پر شعور و تند ذهن !!!!!!!!! اگر هر دفعه، ی کم فقط ی کم مث سنگی ک برای امریکا ب سرتون میزنید ، برای مردم خودتون و کشور خودتون دل بسوزونید ب روش کارساز، جای دوری نمیره. اینی ک بهش چیز میگی هموطنه اونی هم ک جلو امریکا میکوبیش وطنه...... بفهم!!!!!!!! تند ذهن و پر شعورها
آخرین اخبار