مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: تلاش‌های شبانه روزی و توأم با ایثارگری مرزبانان غیور در برقراری امنیت در مرز‌های کشور، بسیار با ارزش و ستودنی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان به دیدار با مرزبانان در جنوب غرب کشور اشاره کرد و گفت: طرح مرزبان یار در پاسگاه‌ها و هنگ‌های مرزی منطقه جنوب غرب کشور با اهدای هدایا و بسته‌های بهداشتی در سالروز میلاد امام زمان (عج) به اجرا در آمد.

او اظهار داشت: تلاش‌های شبانه روزی و توأم با ایثارگری مرزبانان غیور در برقراری امنیت مرز‌های جنوب غرب کشور با شرایط بسیار سخت آب و هوایی، بسیار با ارزش و ستودنی است.

امنیت کشور، مرهون ایثارگری مرزبانان است

خدادادی در سالروز میلاد امام زمان (عج) در جمع حافظان امنیت ضمن تقدیر از آن ها، بیان کرد: حافظان امنیت با از خود گذشتگی، در کنار مرزنشینان سد محکمی را در مرز‌ها ایجاد کرده اند و امنیت کشور حاصل تلاش این مجاهدان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تأکید بر اینکه سلامت حافظان امنیت بسیار حائز اهمیت است افزود: هدف از اجرای طرح بشر دوستانه «مرزبان یار» علاوه بر تقدیر از تلاش‌های حافظان امنیت کشور، ایجاد فضای همدلی و امیدآفرینی، ارائه توضیحات پیشگیرانه، اطلاع رسانی در خصوص بیماری ناشی از ویروس کرونا و همچنین پایش سلامت این عزیزان است.

طرح بشر دوستانه «مرزبان یار» همه ساله و به صورت مستمر در استان خوزستان به اجرا در می‌آید.

امنیت کشور، مرهون ایثارگری مرزبانان است

امنیت کشور، مرهون ایثارگری مرزبانان است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.