لبیک به فرمایشات رهبری با رزمایش کمک مومنانه توسط اصحاب رسانه

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: در لبیک به منویات ولایت، رزمایش کمک مومنانه با رمز یاصاحب‌الزمان جهت کمک به آسیب‌دیدگان کرونا طراحی و در رسانه‌ها فرهنگ سازی و ترویج می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی  با اشاره به منویات ولی فقیه مسلمین در سخنرانی روز نیمه شعبال امسال گفت: طبق تاکید رهبری انفاق و احسان می‌بایست بیش از پیش توسط آحاد امت اسلامی رواج یابد و رسانه‌ها نیز لازم است در انعکاس برازنده مهربانی مردم اهتمام داشته و آیینه اخبار مهربانانه و مومنانه مردم شوند.

او ادامه داد: فرمایشات نیمه شعبان رهبر انقلاب اسلامی مثل همیشه چراغ راه ولایتمداران است و می‌طلبد تا در این رستا اصحاب رسانه خراسان رضوی نیز با راه‌اندازی رزمایش مومنانه، همدلی عمومی را فرهنگ‌سازی کنند

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی  با اشاره به این جمله کلیدی رهبری مبنی بر اینکه انتظار اقدام و عمل است نه بی‌عملی و نشستن و چشم به در دوختن، گفت: اساس تشکیل جامعه مهدوی قسط و عدالت و معرفت است که نقش رسانه‌‌ها در تبیین و پیگیری این موارد تعیین‌کننده و حائز اهمیت است.

محمدیان با تقدیر از فعالیت ایثارگرانه اصحاب رسانه‌های استان در زمینه مدیریت و مقابله با کرونا خواستار انعکاس بهینه و تجلی بیشتر اخبار بشارت بخش و امیدوارکننده از اقدامات ارزشمند مردم و مسئولان در رسانه‌ها در روزهای اخیر شد.
 
او تصریح کرد: بیمه بسیاری از خبرنگاران فعال و فعالان رسانه‌ای همچنان معطل مانده و هیچگونه اقدام عملی و عینی خاصی به منظور حمایت از معیشت رسانه‌نگاران و بهبود وضع مطبوعات در این ایام پساکرونایی نشده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار