درخواست برای عدم پوشش رسانه‌ای سخنرانی‌های ترامپ به علت دروغ‌پراکنی‌های وی

یکی از منتقدان تلویزیونی در مصاحبه با واشنگتن پست، خواستار عدم پوشش سخنرانی‌های ترامپ در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور به دلیل ارائه اطلاعات غلط و دروغین از سوی وی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، واشنگتن پست با اریک ومپل، یکی از منتقدان تلویزیونی درباره بحران کرونا و واکنش‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو کرد.

ومپل گفت ترامپ خیلی دوست دارد که حرف بزند و به همین علت هر روز و برای مدت طولانی در سالن کنفرانس کاخ سفید برای خبرنگاران صحبت می‌کند.

وی افزود: ترامپ خیلی خوب می‌داند که این کنفرانس‌های خبری مخاطبان زیادی دارد و حتی ممکن است ۱۲ میلیون نفر این کنفرانس‌ها را دنبال کنند.

به گفته این منتقد، مشکل این است که شبکه‌های تلویزیونی و خبری نمی‌دانند چگونه باید این مسئله را مدیریت کنند. ترامپ یک باره اطلاعات نادرستی ارائه می‌دهد مثل اظهارنظرش درباره تاثیر داروی مالاریا برای درمان بیماری کرونا و چند لحظه بعد یکی از دانشمندان در همان مکان حاضر می‌شود و مسئله کاملا متفاوتی از اظهارنظر رئیس جمهور را مطرح می‌کند. به عنوان مثال آنتونی فائوچی گفت "شاید بسیاری از توصیه‌هایی که در اینجا می‌شوند درست باشند، اما اثبات شده نیستند."

ومپل تاکید کرد: این اتفاق هر روز رخ می‌دهد، رئیس جمهور در اتاق کنفرانس حاضر می‌شود و اطلاعات نادرست و ادعا‌های اشتباه مطرح می‌کند. دیدگاه من این است که نباید این اظهارنظر‌های وی پوشش داده شود. ما نباید ادعا‌های نادرست و دروغ وی را تکرار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار