مشارکت ۶ میلیارد تومانی خیران همدانی در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از مشارکت ۶ میلیارد تومانی خیران همدانی در جشن نیکوکاری خبر داد.

مشارکت ۶ میلیارد تومانی خیران همدانی در جشن نیکوکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد استان همدان، گفت: مردم استان همدان در جشن نیکوکاری بیش از ۶ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کرده‌اند.

او افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با تمهیدات اندیشیده شده، به منظور حفظ سلامت مردم جشن نیکوکاری از طریق فضای مجازی و روش‌های پرداخت الکترونیکی برگزار شد که مردم نوع دوست همدان، مشارکت چشمگیری در کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان داشته‌اند.

ترکمانه بابیان اینکه بیش از ۶ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده است، ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی خیران نیز به صورت ضدعفونی شده و با بسته‌بندی بهداشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به سبد‌های حمایتی توزیع‌شده در بین خانوار‌های مددجو اظهار داشت: حدود ۲۴ هزار سبد حمایتی به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تاکنون در سطح استان به مددجویان تحویل داده‌شده است.

ترکمانه با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین که باهدف حمایت از کودکان یتیم و نیازمند برای تأمین نیاز‌های آن‌ها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان برگزار شد، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند فرزند در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آن‌ها در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.