نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست نمایندگان منتخب مجلس یازدهم استان گفت:نمایندگان مجلس قفل‌های قانونی را باز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نشستی که با نمایندگان منتخب مجلس یازدهم استان برگزار شد، با بیان اینکه شعار سال باید سرلوحه همه باشدی، گفت: نمایندگان مجلس موانع قانونی را برطرف و آسیب‌های موجود در قوانین را پیدا کرده و آن را رفع کنند.

او تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید وحدت را تا پایان دوران نمایندگی با نگاه استانی حفظ کنند و فقط به فکر حوزه انتخابیه خود نباشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی ادامه داد: نمایندگان در حوزه نظارت، اشتغال و معیشت باید سنگ تمام بگذارند و از حداکثر توان خود برای نظارت استفاده کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد و مشکل معیشت حل شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نمایندگان استان‌های شمالی در حوزه محیط زیست وظیفه سنگینی از جمله رفع مشکلات؛ جلوگیری از تخریب جنگل ها، دریا و رودخانه‌ها، زباله‌ها و پسماند‌ها دارند، افزود: ازجوانان بطور ویژه بکارگیری و از اقشار مستضعف که بار اصلی انقلاب به دوش آن‌ها است حمایت شود.

او گفت: استیضاح در مجلس نباید برای تسویه حساب‌های سیاسی و شخصی صورت بگیرد بلکه باید برای رفع مشکل ملت و پیشبرد کار استفاده شود.

محمدی لائینی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست با ورود به مجلس صادقانه عمل کرده و پس از چهار سال صادقانه گزارش کار دهند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان مازندران دو وظیفه شناسایی برجستگی‌هایی مازندران و تقویت شناسایی جوانان انقلابی را دو موضوع مهم و مورد تاکید اعلام کرد و افزود: برجستگی شخصیتی مردم مازندران باید در منتخبین خود را نشان دهد و شاهد این باشیم که نمایندگان نیز دارای برجستگی‌های فراوان هستند

محمدی لائینی یادآور شد: رسالت بزرگ ولی عصر (عج) اجرای عدالت بود که خواسته تمام بشریت در تمام ادیان است، امروزه شاید حکومت‌ها دچار رونق در بخش‌های مختلف و اقتصاد شده باشند، اما آیا عدالت به طور کامل اجرا خواهد شد؟

او با اشاربه به رسالت دوم مهدی موعود، بیان کرد: هدف بعدی منجی عالم بشریت، تقویت و گسترش ایمان، هدایت و نور در دین اسلام به عنوان جامع‌ترین دین در سراسر جهان است، البته عمل کردن به این دو مأموریت تاحدودی بر عهده ما هم هست، چرا که انقلاب پیش مقدمه ظهور است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی گفت: مجلس شورای اسلامی دارای منزلت و شأن بالایی است و با پشتوانه مردمی می‌تواند کارساز باشد، همچنین مجلس از منشور‌ها و اسناد مهمی مثل قانون اساسی و گام دوم انقلاب برخوردار است.

محمدی لائینی اضافه کرد: با اسناد و رهنمود‌های مقام معظم رهبری می‌توانیم کار‌ها را به درستی پیش ببریم، شناسایی استان مازندران، نقاط ضعف، قوت و ظرفیت‌ها باید صورت بگیرد، من در مسؤولیت خودم شعاری در ذهن ترسیم کردم تا روزی که مازندران از سلامت و رشد کامل برخوردار شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: استان مازندران باید پیشرفت کند، با در نظر گرفتن بهترین‌ها برای استان همچون توجه به حوزه حمل و نقل ریلی که قطار پرسرعت می‌تواند به رونق این استان کمک کرد و برای این کار باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم.

در این نشست ۱۲ تن از منتخبان مردم مازندران از ۹ حوزه انتخابیه به صورت جداگانه نقطه نظر‌های خود را برای انسجام بخشی فعالیت‌ها و رفع کاستی‌های استان بیان کردند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.