رهبران مذهبی آمریکا طی نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور خواستار لغو فوری تحریم‌های ایران شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکت‌الاینس، «شورای جهانی کلیسا‌ها» و «شورای ملی کلیسا‌های مسیحی در آمریکا» طی نامه‌ای خطاب به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از وی خواسته‌اند تا در شرایط فعلی و شیوع گسترده ویروس کرونا، تحریم‌های جاری علیه ایران را به حالت تعلیق در آورد.

در این نامه تاکید شده: «ویروس کرونا دشمن تمام بشریت در هر جای جهان است. تنها در صورت یک اتحاد و همبستگی همه‌جانبه است که جهان می‌تواند همه‌گیری این ویروس را متوقف کند. مراقبت ویژه از افراد آسیب‌پذیر و اقدام سریع جهت کاهش آسیب‌پذیری افراد از جمله مسائل مهمی است که نیاز به اتحاد جهانی دارد».

رهبران مذهبی نگرانی عمیق خود از تأثیر منفی تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ایران ابراز کردند.

در این نامه تاکید شده که بهداشت عمومی ایران تحت تأثیر تحریم‌های سخت آمریکا قرار گرفته است. گفتنی است، علی‌رغم ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر باز بودن مسیر کمک‌های بشردوستانه به بیماران ایرانی، مشکلات زیادی در این باره گزارش شده است. ترامپ پیش از این و در اظهارنظری مضحک علت عدم رفع تحریم‌ها علیه ایران در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا را عدم درخواست رسمی و مستقیم از سوی ایران دانست!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
از کرونا خطرناکتر آمریکاست اینا ضد بشریتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم راست باشه..به امریکاییا نمیشه هیچ جوره اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
از مردان و زنان مومن در امریکا و دنیا که بفکر دیگران هم هستند تشکر میکنیم ما بیشتر از نوکران ایرانی غرب ضربه میخوریم تا از خود غرب از ملت ازاده تشکر
Germany
احمد
۱۹:۳۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
بسیار عالی گفتیید
آخرین اخبار