پس از این که چند باشگاه انگلیسی تمایل خود را برای جذب ستاره کلمبیایی رئال مادرید نشان دادند، اکنون منچستر یونایتد هم خواهان به خدمت گرفتن رودریگز شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که به نظر می‌رسد خامس رودریگز بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در پایان فصل سانتیاگو برنابئو را ترک کند، اکنون منچستر یونایتد هم به صف مشتریان این بازیکن پیوسته است.

رودریگز پس از بازگشت زیدان به رئال مادرید فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر اوقات نیمکت نشین بود و همین موضوع باعث شده تا رودریگز به ترک این تیم در پایان فصل فکر کند.

براساس گزارش نشریه‌های اسپانیایی، باشگاه منچستر یونایتد به جذب این مهاجم ۲۸ ساله علاقه‌مند شده و حتی ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی مبادله‌ای میان ۲ باشگاه صورت بگیرد و در قبال انتقال پوگبا به سانتیاگو برنابئو، مهاجم کلمبیایی به شیاطین سرخ بپیوندد.


بیشتر بخوانید: درخواست رویس از سانچو برای ماندن در دورتموند


با این حال منچستر یونایتد تنها باشگاه انگلیسی نیست که به جذب رودریگز تمایل دارد و اورتون، ولورهمپتون و آرسنال هم قصد جذب او را دارند.

سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند با فروش ستاره کلمبیایی تیمشان، بخشی از منابع مالی لازم برای اجرای برنامه‌های نقل و انتقالاتی زیدان را تامین کنند و با وجود این که قرارداد رودریگز با کهکشانی‌ها تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد، مسئولان باشگاه اعتقاد دارند هنوز می‌توانند او را با مبلغ قابل توجهی به فروش برسانند.

رودریگز در تمام رقابت‌های فصل جاری ۱۳ بار به میدان رفت که حاصل آن یک گل و ۲ پاس گل بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار