مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از خسارت باران به تاسیسات زیر ساختی استان خبر داد.

خسارت باران و سیلاب در دست بررسی استبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیمردان طالبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: بارش شدید باران که از بامداد امروز پنجشنبه آغاز شده به بخشی از تاسیسات زیرساختی این استان خسارت زد.

او با بیان اینکه  بارش باران به  بخش‌هایی از کشاورزی و باغ‌ها در اثر تگرگ و سرما زدگی خسارت‌هایی وارد کرده، گفت:  آسیب و خسارت‌های وارد شده به تاسیسات شهری در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان  با اشاره به اینکه بارش باران به همراه تگرگ موجب آبگرفتگی معابر و خسارت بر تاسیسات برق بر اثر رعد و برق شده، گفت: تاکنون میزان خسارت برآورد نشده است.

طالبی با اشاره به میزان بارش ها در استان همدان بیان کرد:  طبق اطلاعات به دست آمده از ۱۲ ایستگاه هواشناسی بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان ملایر با ۴۷.۳، نهاوند با ۳۰.۹ و فامنین ۲۴.۴ و بهار با ۱۹.۴ میلیمتر است.

او با بیان اینکه مجموع بارندگی از ابتدای سال زارعی تا ۲۱ فرودرین امسال نسبت به سال قبل در تمامی ۱۲ ایستگاه‌ها روند کاهشی داشته است، گفت: بارش ها نسبت به بلند مدت روند افزایشی بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی تاکنون مربوط به شهرستان نهاوند با ۴۶۶.۱ میلیمتر،بوده است، گفت: ایستگاه نوژه واقع در کبودراهنگ با ۴۲۱.۵، تویسرکان با ۴۱۵ میلیمتر، ملایر ۴۰۳ و رزن ۳۸۷ میلیمتر بارش را گزارش کرده است.

طالبی گفت: ایستگاه‌های هواشناسی همدان در فرودگاه همدان، شورین، ملایر، تویسرکان، نهاوند، رزن، نوژه کبودراهنگ، فامنین، قهاوند، اسدآباد، بهار و گل تپه قرار دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.