مصطفی الکاظمی: دولتی تشکیل می‌دهم تا عراق را به آینده‌ای آباد برساند

مصطفی الکاظمی که امروز پنج‌شنبه مامور تشکیل کابینه در عراق شده، اعلام کرد که تمام تلاش خود را می‌کند تا دولتی تشکیل دهد که این کشور را به آینده‌ای آباد برساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی الکاظمی که امروز از سوی رئیس جمهور عراق مامور به تشکیل کابینه شده، طی پیامی در حساب توئیتری خود در این باره توضیحاتی داد.

وی  در این پیام نوشت: «مفتخر هستم که ماموریت تشکیل کابینه به من محول شده است. من بدون توقف تلاش می‌کنم تا کابینه‌ای تشکیل دهم که به ملت عراق خدمت کند و از حقوق مردم حمایت کند. من تلاش می‌کنم تا دولتی را شکل دهم که عراق را به سوی آینده‌ای آباد پیش ببرد».

مصطفی الکاظمی: دولتی تشکیل می‌دهم تا عراق را به آینده‌ای آباد برساند

مصطفی الکاظمی روز پنچ‌شنبه از سوی برهم صالح، رئیس جمهور عراق، مامور تشکیل کابینه شد. وی پیش از این رئیس سازمان اطلاعات عراق بوده و مورد تایید اکثریت پارلمان عراق قرار گرفته است. پیش از الکاظمی، عدنان الزرفی برای تشکیل کابینه از سوی رئیس جمهور برای تشکیل کابینه معرفی شده بود اما مورد مخالفت اکثر احزاب در پارلمان قرار گرفت و او در تشکیل کابینه ناکام ماند. الرزقی به دلیل داشتن رابطه‌ای تنگاتنگ با آمریکایی‌ها مورد قبول اکثر احزاب پارلمان قرار نگرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
این یارو مگه مشکوک به همکاری تو ترور شهید سلیمانی نبود؟!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
حالا آمریکا شروع به مخالفت میکنه.
مردم عراق باید محکم باشن
آخرین اخبار