شورای عالی دفاع لبنان خواهان تمدید تعطیلی و قرنطینه عمومی به مدت دو هفته دیگر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، شورای عالی دفاع لبنان امروز، پنجشنبه پیشنهاد کرد تا تعطیلی و قرنطینه یکماهه کشور برای دو هفته دیگر و تا تاریخ ۲۶ آوریل تمدید شود.

این شورا همچنین خواهان آن شد تا سخت گیری‌هایی برای نقض قرنطینه و نیز قوانین حکومت نظامی شبانه که برای جلوگیری از شیوع کرونا به اجرا درآمده، اعمال شود.

به نوشته خبرگزاری رویترز، انتظار می‌رود هیئت وزیران لبنان امروز در جلسه امروز خود در این خصوص تصمیم گیری کند.
دولت لبنان روز چهارشنبه گزارش داد شمار مبتلایان به کرونا به ۵۷۵ نفر رسیده است. همچنین در گزارش دولت لبنان آمده بود ۱۹ نفر بر اثر کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است آمریکا با ثبت بیش از ۴۳۵ هزار نفر مبتلا تا بدین لحظه، رتبه نخست مبتلایان را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است. شمار مرگ و میر بر اثر کرونا در آمریکا نیز به نزدیکی ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است. اسپانیا نیز با دارابودن بیش از ۱۴۸ هرار مبتلا، رتبه دوم را از آن خود کرده است. همچنین اسپانیا طبق آمار‌های رسمی نزدیک به ۱۴ هزار و ۸۰۰ کشته بر اثر کرونا داده است.

ایتالیا از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا، رتبه سوم را در جهان به خود اختصاص داده است. طبق آخرین آمار‌های رسمی، تا کنون بیش از ۱۳۹ هزار نفر به ویروس جدید کرونا موسوم به «کووید-۱۹» در ایتالیا مبتلا شده اند. همچنین تا کنون نزدیک به ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

تا کنون بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه نزدیک به ۸۹ هزار نفر نیز بر اثر این ویروس در جهان جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار