رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در حال حاضر ۸۱ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

دکترسلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس  ۱۸۹ نفرهستند گفت:از این تعداد در آبادان ۶۶ نفر،خرمشهر ۹۸ نفر و شادگان ۲۵ نفرمی باشند.

او همچنین شمار افراد مثبتی که با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند ۱۴۶ نفر برشمرد و افزود:شمار فوت شدگان ۱۸ نفر هستند که شامل آبادان ۵ نفر ،خرمشهر ۱۱ نفر و شادگان ۲ نفر.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه دیروز ۱۱ نفر بستری و ۱۱ نفر ترخیص شدند ادامه داد:در حال حاضر ۸۱ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

سلمان زاده گفت:از ابتدای این همه گیری تاکنون ۱۸ هزار و ۸۴۵ نفر مراجعه کردند که ۱۵۷۲ نفر بستری و ۱۴۱۰ نفر ترخیص شدند.

او افزود:از همکاری خوب مردم سپاسگزارم که با ماندن در خانه به کادر بهداشت و درمان همچنان کمک می کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از گروههای جهادی, مردمی, سازمان های مردم نهاد و ادارات که با امکانات خود در هر زمینه ای به مردم خدمت می کنند سپاسگزارم.

سلمان زاده ادامه داد:از عزیزانی که کسب و کار را تعطیل کردند و با وجود همه مشکلات در خانه ماندند قدردانی می کنم و خواهش می کنم صبوری کنند و کماکان در منزل بمانند.

او گفت:بیماران پس از بهبودی از بیمارستان به مرکز نفس یا نقاهتگاه آبادان منتقل می‌شوند و پس از گذراندن دوره نقاهت به کانون خانواده بازمی‌گردند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:مرکز نفس در آبادان از لحاظ امکانات رفاهی و درمانی یکی از برترین های کشور است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.