شرکت‌های خودروسازِ گروه سایپا با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا؛ لوگوی خود را تغییر دادند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.

 این شرکت ‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.

این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بوده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
خیلی تولیدانش خوبه و ارزون ..لوگوشم عوض کرده..اخه ماشینای سایپا و ایران خودرو هم جای مطرح شدن داره؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سایپا همین جوری قطعات ماشیناش از هم فاصله می گیرن . نیازی به این کارا نیست
-
حمید
۱۲:۱۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
خودشون رو با کی مقایسه کردند...
آخرین اخبار