فرماندار کرمانشاه گفت : طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور از ۲۳ فروردین اجرایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : بیشتر مردم در حال حاضر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و پس از تعطیلات بدون آنکه ضرورت داشته باشد از خانه‌های خود بیرون می‌آیند.

او گفت : بیماری کرونا همچنان ادامه دارد و تغییری نکرده است، اما رفتار‌های مردم تغییر کرده لذا به طور حتم بیشتر در خطر خواهیم بود.

این مسئول افزود: ۴۰ درصد مردم رعایت نمی‌کنند و با وجود تذکرات زیاد از خانه بیرون می‌آیند.

رنجبر ادامه داد: باید فرهنگ سازی‌های لازم انجام شود چرا که افرادی هستند که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سبب بیماری برای خود و دیگران می‌شود.

او گفت: در روز‌های اول نزدیک به ۸۰ درصد مردم رعایت می‌کردند و با مسئولین همکاری لازم را داشتند و در حال حاضر هم همان انتظار را از مردم داریم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: از بیست و سوم فروردین ماه، طرح فاصله گذاری هوشمند اجرا شود به این صورت که برخی از کسب و کار‌هایی که خطر آفرینی کمتری دارند، کار خود را آغاز می‌کنند و با رعایت اصول ایمنی فعالیت خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: اصناف با شغل‌هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و جز موارد ضروری نیستند باید برخورد کند و تا کنون هم چندین مکان پلمب شده است.

او گفت: مسئولان در این موضوع کوتاهی نمی‌کنند و نگران جان مردم هستند، اما مردم نیز باید با مسئولین همراه و همگام باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.