سخنگوی نخست وزیر انگلیس اعلام کرد وضعیت بوریس جانسون که به ویروس کرونا مبتلا شده، خوب و در حالت ثبات است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی نخست وزیر انگلیس اعلام کرد وضعیت عمومی بوریس جانسون که به بیماری کرونا مبتلا شده خوب و در حالت پایدار است.

وی همچنین تصریح کرد بدن جانسون به روند درمانی که تحت آن قرار گرفته، واکنش مثبت نشان داده است. او گفت: جانسون همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان «سنت توماس» بستری است و روحیه خوبی دارد.

این، دومین شبی است که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که حال وی به دلیل عوارض ناشی از ویروس کرونا وخیم شد و زیر ماسک اکسیژن قرار گرفت.

بوریس جانسون، نخست وزیر ۵۵ ساله انگلیس در ساعات پایانی روز یکشنبه و پس از ادامه عوارض ناشی از کرونا از جمله افزایش دمای بدن و سرفه برای بیش از ده روز، به بیمارستان سنت توماس منتقل شد. پس از این انتقال حال جانسون در روز دوشنبه وخیم شد و به همین دلیل، به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت.

در حالی که بوریس جانسون در بیمارستان با عوارض کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، پژوهشگران می‌گویند انگلیس وارد مرحله‌ای کشنده‌تر در زمینه شیوع کرونا شده و نگرانی‌ها و جدال‌هایی در زمینه اینکه چه زمان اقدامات سختگیرانه ناشی از این بیماری رفع خواهد شد، وجود دارد.

تا کنون بیش از یک میلیون و ۴۴۴ هزار نفر طبق آمار‌های رسمی به ویروس جدید کرونا در جهان مبتلا شده اند. همچنین بیش از ۸۳ هزار نفر در جهان طبق برآورد‌های رسمی بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار