داروخانه آنلاین نداریم/ گول سایت‌های غیر مجاز را نخورید

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: اقلام بهداشتی و دارویی مورد نیاز خود را از داروخانه‌های مجاز تهیه کنید داروخانه آنلاین نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سرهنگ ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد با اشاره به اینکه داروخانه آنلاین در کشور نداریم، به همشهریان توصیه کرد ؛ اقلام بهداشتی و دارویی مورد نیاز خود را صرفا از داروخانه‌های سطح شهر تهیه و از ثبت سفارش اقلام بهداشتی از طریق سایت‌های غیر مجاز خودداری کنند.

او افزود: عملیات جهانی پانجیا ۱۲ با هدف مقابله با تولید و توزیع دارو‌های غیر مجاز، تقلبی و تبلیغات غیر قانونی در یزد همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

سرهنگ ابوطابی مهمترین اهداف اجرای طرح عملیاتی پانجیا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اطلاع رسانی و هشدار به عموم در خصوص ریسک خرید آنلاین دارو و تجهیزات پزشکی به منظور شناسایی و دستگیری مجرمین در این رابطه بود.

رئیس پلیس فتا استان یزد ادامه داد: در اجرای این طرح پلیس فتا استان یزد تعداد بالغ بر ۱۲۰۰ تارنما رصد و تعدادی از مجرمین موصوف که در حوزه یزد در حال فعالیت بودند شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ابوطابی گفت: داروی جلوگیری از ریزش مو، مکمل‌های ورزشی، داروی‌های پوستی، الکل، ژل ضد عفونی کننده و داروی کرونا از جمله محصولات دارویی و بهداشتی تبلیغ و ارائه شده از سوی مجرمین است.

او گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی cyberpolive.ir بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری اعلام نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار