پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار از مقبره علامه مجلسی اصفهان

در پی شیوع ویروس کرونا پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار به مناسبت نیمه شعبان فردا از مقبره علامه مجلسی اصفهان از سیمای مرکز اصفهان پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایمان خواجه مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغیه ویژه برنامه نسیم انتظار سازمان اوقاف و امور خیریه و ایجاد محدودیت‌ها در برگزاری آیین‌های مذهبی و تجمع‌های دینی در پی شیوع ویروس کرونا پخش زنده ویژه برنامه نسیم انتظار به مناسبت نیمه شعبان فردا از ساعت ۲۴ تا ۲ بامداد از سیمای مرکز اصفهان همچنین لایو اینستاگرام به نشانی oghaf.esf پخش می‌شود.

ایمان خواجه افزود:این برنامه مذهبی همراه با مدیحه سرایی و قرائت دعای کمیل با صدای حاج مجید ربانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقه پیامکی بر روی آنتن زنده خواهد رفت.

او گفت: این آیین با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون حضور زائران برگزار و از هم استانی‌ها خواسته می‌شود از مراجعه حضوری به بقاع متبرکه پرهیز کرده و برای پیشگیری از ویروس کرونا با توکل و توسل دل خود را با امامزادگان پیوند دهند.

ایمان خواجه افزود: با توجه به بسته شدن بقاع متبرکه و ممانعت از ورود زائران برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برنامه توسل خانگی ویژه مناسبت‌های مذهبی از بقاع متبرکه مختلف استان اصفهان روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.