فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در درگیری سنگین پلیس شهرستان زاهدان با اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر خبر داد.

سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مواد مخدر از مناطق مرزی استان به حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان زاهدان، با کنترل تحرکات این باند، شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر زاهدان بودند، شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند که با آتش پر حجم تکاوران پلیس رو به رو شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه هر ۲ خودروی قاچاقچیان زمین گیر و ضمن به هلاکت رسیدن یک سودا گر مرگ، یکی دیگر از قاچاقچیان نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده در مجموع ۲ تن و ۷۱۰ کیلو و ۹۹۳ گرم انواع مواد افیونی شامل؛ ۲ تن و ۴۳۳ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک، ۲۰۷ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش، ۴۳ کیلو و ۹۶۰ گرم شیشه، ۲۶ کیلو و ۴۹۳ گرم هروئین را به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

اوضاع با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار