تا کنون بیش از ۴۰۰ محتوای فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برای ارتباط با کودکان در زمان تعطیلات تولید شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: این برنامه‌ها وهمچنین فعالیت‌های منتخب مربیان کانون کشور در قالب پیام رسان‌های داخلی «سروش» و «بله» به آدرس kpfkh_jonobi @ برای استفاده کودکان ونوجوانان استان به صورت روزانه در دسترس است.

حمیدی افزود: ساخت کاردستی در خانه، اوریگامی، آموزش بازی در خانه، تولید قصه‌های کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای تا دو دقیقه‌ای، اجرای برنامه‌های شعرخوانی، آموزش کاردستی و معرفی کتاب از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌هایی است که توسط مربیان کانون تولید و از طریق فضای مجازی در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه صفحه‌ای در پرتال اینترنتی کانون به نشانی omid.kpf.ir به همین منظور راه‌اندازی شده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این پرتال و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون کشور را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، اریگامی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی و معرفی کتاب نیز مشاهده کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.