رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان؛

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس به ۱۸۵ نفر

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده به ۱۸۵ نفر خبرداد.

دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس   به  ۱۸۵ نفر رسید گفت:از این تعداد  در آبادان ۶۴ نفر،خرمشهر ۹۶ نفر وشادگان ۲۵ نفر است.

او شمار افراد مثبتی که با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند ۱۴۶ نفر برشمرد و افزود:شمار فوت شدگان ۱۸ نفر هستند که از این تعداد در  آبادان ۵ نفر، خرمشهر ۱۱ نفر  و شادگان ۲ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه دیروز ۱۸ نفر بستری و ۹ نفر ترخیص شدند ادامه داد:در حال حاضر ۸۲ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

سلمان زاده همچنین گفت:از ابتدای این همه گیری تاکنون ۱۸ هزار و ۹۲۰ نفر مراجعه کردند که ۱۵۴۰ نفر بستری و ۱۱۷۸ نفر ترخیص شدند.

او افزود:رفتار مردم در این مدت ممکن است خطرناک باشد نباید خوشبین باشیم به آمار و باید خیلی جدی تر به این قضییه نگاه ‌کنیم ، ویروس کماکان در جامعه حضور دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه مردم نباید احساس کنند که بیماری کنترل شده و  در تجمعات شرکت کنند گفت:با رعایت نکردن مردم ممکن است شاهد افزایش مبتلایان باشیم.

سلمان زاده افزود:من از همه عزیزان خواهش می کنم که برگزاری جشن و تجمعات را تعطیل کنند و جشنهای نیمه شعبان را نیز با خانواده و در منزل برگزار کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.