مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: تمامی بنادر صیادی، جایگاه‌های تخلیه صید، ادارات شیلات، اتحادیه و مراکز فروش ماهی در این استان در مقابله با کرونا ضدعفونی شدند.

محمد شهلی مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان بر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهار داشت: ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شیلات سیستان و بلوچستان در روز‌های اولیه شیوع این ویروس در کشور در چابهار و کنارک تشکیل شده و اقدامات خوبی انجام و در جلسات متعدد موارد مهم به تمامی اعضا گوشزد شده است.

او افزود: مقابله با ویروس کرونا در کشور یک وظیفه ملی است که یاری و کمک همه مردم، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی را می‌طلبد.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان تهیه بنر‌های لازم جهت آشنایی با کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و نصب آن در محل درب ورودی اداره کل و بنادر صیادی، تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن فضای ساختمان اداری و محوطه، پیگیری و ضدعفونی بنادر صیادی، شناور‌های صیادی، واحد‌های صنایع شیلاتی، آموزش نیرو‌های انسانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های چابهار و کنارک، تهیه و توزیع دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه بنادر صیادی، مراکز فرآوری و آبزی پروری و انجام شیفت بندی کارکنان جهت حضور در محل کار طبق بخشنامه‌های ابلاغی برای مقابله با ویروس کرونا را عنوان کرد.

او ادامه داد: حدود ۲۵ صیاد در قالب ۳۵ تعاونی صیادی در آب‌های ساحلی شهرستان‌های کنارک و چابهار به وسیله بیش‌از هزار فروند لنج هزار و ۵۰۰ فروند قایق مشغول صید و صیادی هستند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شیلات ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار