مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت: واحد‌های تولیدی که به صورت مستقیم از بیماری کرونا متضرر شده اند، شناسایی و بدهی آنان تا سه ماه استمهال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیز رحیمی گفت: بر اساس نامه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی این واحد‌ها شامل مراکز تولید و عرضه نهاده ها، محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، مراکز تولید و عرضه شیلات آبزیان ماهیان زینتی، مراکز تولید انواع گل و گیاهان زینتی، مراکز بازرگانی، خرید و فروش محصولات و فرآورد‌های کشاورزی، فرآوری و بسته بندی محصولات تازه گلخانه و کشاورزی، میوه و سبزیجات و خشکبار، حمل و نقل و... هستند.

او با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازار، بسیاری از واحد‌های تولیدی تحت تاثیر قرار گرفته اند، تصریح کرد: تولید در این واحد‌های تولیدی در ماه‌های آتی نیز به دلیل مقرون به صرفه نبودن متوقف و به صفر خواهد رسید.

رحیمی با اشاره به اینکه در حال برآورد میزان خسارت و شناسایی واحد‌های خسارت دیده هستیم، یادآور شد: از واحد‌های مختلف که به صورت مستقیم از شیوع ویروس کرونا خسارت دیده اند، تقاضا می‌شود در اولین فرصت نام واحد تولیدی و میزان بدهی خود را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار