فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳۶ قاچاقچی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳۶ قاچاقچی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار جعفری گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، ۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۵ دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و ۳۶ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

او افزود:۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۵۱۴ کیلوگرم تریاک و ۲۶ کیلوگرم حشیش از سوداگران مرگ در شهرستان‌های بندرعباس، بستک، حاجی آباد، بندرلنگه و رودان کشف شد.

سردار جعفری گفت: طی این مدت ۸ مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاک سازی منازل و پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد، ۲۰۸ معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و افزود: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می‌شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.