«مسجد مجازی» در کانون‌های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، از راه اندازی مسجد مجازی با عنوان «برنامه عمل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد» در استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اطلاع رسانی از اخبار کووید ١٩ اجرایی می‌شود.

او افزود: تدوین و تنظیم «برنامه عمل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد» برای فعالیت‌های مشترک به جامع نگری و فراسونگری و بسیج منابع می‌انجامد و ارتباط، هماهنگی و هم افزایی نیرو‌ها و نهاد‌های همسو را در صحنه عمل به همراه دارد.

مظاهری اضافه کرد: برنامه عمل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و عملکرد کانون‌های فرهنگی هنری اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این برنامه با هدف استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت‌ها و منابع انسانی ارجمند و فاخر مساجد به ویژه ائمه جماعات و کانون‌های مساجد در مهار تبعات و پیامد‌های بیماری کرونا ویروس اجرا می‌شود.

مظاهری، حمایت و پشتیبانی معنوی از کادر پزشکی و درمان، خانواده کادر پزشکی و درمان، بیماران مبتلا به کرونا، اقشار محروم و آسیب پذیر، مأمومین و مسجدی ها، مسجد و رسانه‌های گروهی را از عناوین «برنامه عمل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد» بیان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار