مسئولان تیم فوتبال رئال مادرید راضی به حضور دوباره کریستیانو رونالدو در این تیم نیستند.

دلیل امتناع رئال مادرید از جذب رونالدو مشخص شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آس، شایعات بسیاری از حضور دوباره کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال جهان در تیم فوتبال رئال مادرید شنیده می‌شود، اما مسئولان این تیم اسپانیایی به تازگی درباره با این موضوع واکنش نشان داده و ادعا کرده اند که راضی به حضور دوباره رونالدو در این تیم نیستند.

گفته می‌شود مسئولان این تیم اسپانیایی اعلام  کرده اند که بر خلاف افکار عمومی روش‌های دیگری را برای موفقیت تیمشان دنبال می‌کنند و به فکر بازگشت ستاره سابق خود نیستند تا جایی که یکی از مدیران در توئیتی اعلام کرده که زمان حضور رونالدو در این تیم گذشته و افکارمان پس از او چیز دیگری است. اختلافی که شاید پس از پنجمین قهرمانی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا همراه با تیم رئال مادرید همزمان بود و پس از آن نیز با جدایی زیدان از سرمربیگری کهکشانی های مادرید در آن زمان، هیزم آتش اختلاف های پرز و رونالدو را افزایش داد تا جایی که درگیری میان مدیر و بازیکن سبب جدایی رونالدو و حضور این بازیکن در تیم فوتبال یوونتوس شد.

گفتنی است با توجه به شیوع و رشد بالای کرونا ویروس در کشور ایتالیا و همچنین احتمال ورشکستگی باشگاه یوونتوس، رونالدو اصلی‌ترین گزینه این تیم ایتالیایی برای فروش و رهایی از معضل‌های اقتصادی است. بدین ترتیب از تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای مقصد آینده رونالدو یاد خواهد شد.


بیشتر بخوانید:رونالدو به رئال مادرید باز نمی‌گردد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.